زور گیتی‌پسند به پیکان نرسید

در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال گیتی پسند با نتیجه سه بر یک مغلوب پیکان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم گیتی پسند امروز -چهارشنبه دوم اسفند- از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات میزبان تیم پیکان بود. عقیلی و شاگردان نتوانستند مانع از سرعت‌گیری پیکان در امتیازگیری شوند و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم پیکان شدند.

اسامی تیم والیبال گیتی پسند:

علی باقری، امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیانی، هومن باقری، رمضان صحبتی، شاهین توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقا جانی، محمدرضا مشیدی، آرمین رنجبر، ابوالفضل مهدیان، علی زارع، محمد صادقی،

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی تیم والیبال پیکان:

علیرضا بهبودی، بهزاد حیدری شاهی، محسن زارع، سعید رنجبر، سید متین حسینی، فرساد اکبری، محمدرضا مؤذن، امیرحسین فرهادی، علی رضا عبدالحمیدی، مبین نصری، علی شفیعی، کمیل خجسته، امیرحسین ملاعباسی، علیرضا فراهانی

سرمربی: پیمان اکبری

دست اندازی گیتی پسند برای توقف پیکان کافی نبود

ست اول: گیتی پسند ۱۸ - پیکان ۲۵

دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند اما پیکانی ۳ امتیاز پیش افتاد تا سعید عقیلی وقت استراحت بگیرد. گیتی پسند اختلاف امتیاز را جبران کرد با اشتباهات فردی زیاد شاگردان عقیلی، تیم پیکان مجدد پیشی گرفت. اکبری و شاگردان اختلاف امتیاز را به ۵ رساندند. دومین وقت استراحت گیتی پسند نتیجه‌ای نداشت و شاگردان اکبری به امتیاز ۲۰ رسیدند.

در ادامه گیتی پسند اختلاف امتیاز را کاهش داد و اکبری مجبور به گرفتن وقت استراحت شد که حاصل توپ و امتیاز برای تیم خودرو ساز بود. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود پیکان تمام شد تا در ست شماری یک بر صفر نسبت به میزبان پیش بیوفتد.

ست دوم: گیتی پسند ۲۵ - پیکان ۲۲

گیتی پسند برای جبران ست اول و پیکان برای ادامه برتری ست دوم را شروع کردند اما این تیم گیتی پسند بود که با گرفتن دو امتیاز پیاپی در روند امتیازگیری پیش افتاد. در ادامه شاگردان عقیلی با استفاده از توپ‌های برگشتی و جای خالی زمین پیکان در امتیازگیری جلو افتادند اما شاگردان اکبری اختلاف را کم کردند تا امتیازات را به سود خود کنند. گیتی پسند زودتر از حریف با اختلاف ۲ امتیازی به پوئن ۲۰ رسید. در نتیجه ۲۱ بر ۱۸ پیمان اکبری درخواست وقت استراحت داد اما حاصلی برای تیم پیکان نداشت.

امتیاز ۲۴ پس از یک رالی طولانی و دیدنی برای گیتی پسند به دست آمد. در امتیازات پایانی اکبری و شاگردان تمام تلاش خود را کردند تا اختلاف را کم کنند. در نتیجه ۲۴ بر ۲۲ پیکان درخواست وقت استراحت کرد. گیتی پسند ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برد تا دو تیم در ست شماری به تساوی برسند.

ست سوم: گیتی پسند ۲۱ - پیکان ۲۵

ست سوم با ضرب امتیاز به نام پیکان آغاز شد و در ادامه به اختلاف سه امتیازی به سود شاگردان اکبری رسید. در نتیجه ۴ بر ۱ سعید عقیلی درخواست وقت استراحت داد که حاصل آن توپ و امتیاز برای گیتی پسند بود. در ادامه هرچند گیتی پسند تلاش در این داشت تا مانع پیکان برای سرعت‌گیری در روند امتیازگیری باشد اما پیکان اختلاف را به ۵ رساند. عقیلی در نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به سود تیم پیکان، درخواست وقت استراحت داد.

در نتیجه ۲۱ بر ۱۸ گیتی پسند درخواست وقت استراحت داد اما حاصل به سود پیکان بود. در نتیجه ۲۱ بر ۲۳ پیکان درخواست وقت استراحت داد تا مانع رسیدن گیتی پسند به امتیاز شود. پیکان ست سوم را با نتیجه ۲۱ بر ۲۵ به نام خود کرد تا در ست شماری دو بر یک از گیتی پسند پیش بیوفتد.

ست چهارم: گیتی پسند ۱۴ - پیکان ۲۵

ست چهارم با صرب امتیاز به نام گیتی پسند آغاز شد. دو تیم در امتیاز ۴ به تساوی رسیدند. در ادامه تیم پیکان سرعت امتیازگیری خود را بیشتر کرد تا در نتیجه ۷ بر ۱۰ گیتی پسند درخواست وقت استراحت کند. توپ و امتیاز پس از وقت استراحت برای شاگردان عقیلی شد.

اشتباهات فردی زیاد بازیکنان گیتی پسند جاده را برای پیکان باز کرد تا مجدد اختلاف ۶ امتیازی ایجاد کند. عقیلی به دنبال پیش افتاد پیکان در نتیجه ۱۰ بر ۱۶ درخواست وقت استراحت کرد اما حاصل توپ و امتیاز برای حریف بود. پیکان زودتر از تیم میزبان در نتیجه ۱۱ بر ۲۰ به پنج امتیاز پایانی رسید.

شاگردان اکبری با اختلاف ده امتیازی به پوئن ۲۲ رسیدند. با برخورد سرویس بازیکن گیتی پسند به تور پیکان ۲۵ امتیازی شد. اکبری و شاگردان با نتیجه ۱۴ بر ۲۵ در ست چهارم به برتری رسید تا با نتیجه ۳ بر یک پیروز دیدار شود.

کد خبر 730059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.