اجرای طرح امنیت محله محور ماهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: طرح دو روزه امنیت محله محور با رویکرد برخورد با سارقان و مجرمان در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، منوچهر جوانمرد اظهار کرد: اجرای طرح ۲ روزه امنیت محله محور با رویکرد برخورد با سارقان و مجرمان و همچنین اجرای طرح پیشگامان امنیت، با تلاش مأموران انتظامی در تمامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۸ فقره انواع سرقت، ۵ فقره کلاهبرداری رایانه‌ای تعداد ۴ قبضه سلاح (۱ قبضه شکاری و ۳ قبضه جنگی) همراه با تعداد ۹۶ عدد فشنگ (۷۴ عدد شکاری و ۲۲ عدد جنگی) و مقدار ۳ کیلو ساچمه و ۱ کیلو باروت ساخت فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ادامه داد: در همین راستا مأموران انتظامی در این طرح تعداد ۱۷ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، پلاک مخدوش و فاقد مدارک قانونی توقیف و به پارکینگ دلالت دادند.

سرهنگ جوانمرد در پایان با بیان اینکه در این طرح تعداد ۴ نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش رضایتمندی آحاد افراد جامعه از عملکرد فراجا، این طرح نیز به صورت مستمر و تا پایان سال ادامه دار خواهد بود.

کد خبر 730057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.