تخصصی شدن رسانه‌ها همچون تنوع ژانرها در سینما مطلوب است

رئیس سازمان سینمایی گفت: در حوزه سینما ژانرهای مختلف داریم و اینکه در خبرگزاری‌های مختلف نیز این اتفاق بیفتد و خبرگزاری‌های تخصصی داشته باشیم تا با مأموریت‌های مشخص شروع به تولید خبر و اطلاع‌رسانی صحیح کنند، امری قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد خزاعی ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با اشاره به مأموریت ویژه این رسانه اظهار کرد: هرچه خبرگزاری‌ها و شبکه‌های خبری با مأموریت‌های مشخص گسترش پیدا کند، تأثیرگذار است.

وی افزود: در حوزه سینما ژانرهای مختلف داریم و اینکه در خبرگزاری‌های مختلف نیز این اتفاق بیفتد و خبرگزاری‌های تخصصی داشته باشیم تا با مأموریت‌های مشخص شروع به تولید خبر و اطلاع‌رسانی صحیح کنند، امری قابل توجه است چرا که در فضاهای غبارآلود رسانه‌ای می‌توانند مسائل را تبیین کنند و این موضوع مهم‌ترین مأموریت خبرگزاری‌ها است.

رئیس سازمان سینمایی با تاکید بر اینکه نسبت به مسائل کشور مسئول هستیم و باید تبعات آن‌ها را نیز بپذیریم، خاطرنشان کرد: در برخی از رسانه‌ها و فضاهای رسانه‌ای شاهد برخی از بداخلاقی‌ها هستیم که فکر می‌کنند تنها باید تعداد مخاطبان را بالا ببرند در حالی‌که این رویکرد ما را به جایی نمی‌رساند؛ این بداخلاقی‌ها باعث کمرنگ‌تر شدن روابط اجتماعی می‌شود در حالی که باید روز به روز کنار هم قرار بگیریم.

کد خبر 730048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.