شرکت ۱۶۰ نفر در نخستین مسابقات ورزشی بین‌المللی دانشگاه کردستان

مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه کردستان از حضور بیش از ۱۶۰ نفر در نخستین مسابقات ورزشی بین‌المللی دانشگاه کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، محمد ملکی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های توسعه روابط بین‌المللی که وزارت علوم دنبال می‌کند و دانشگاه کردستان نیز پیشرو این برنامه‌ها است، در همین راستا برنامه‌ای برای توسعه روابط بین‌المللی در قالب مسابقات ورزشی تدارک دیده شده است.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های ورزشی شامل تیم‌های والیبال و فوتسال به عنوان ورزش‌های گروهی و ورزش‌های بدمینتون و تنیس روی میز به عنوان ورزش‌های انفرادی توسط دانشجویان دختر و پسر و کارمندان خانم و آقای دانشگاه کردستان و حلبچه برگزار می‌شود و به مدت چهار روز رقابت‌های گرمی بین خانواده هر دو دانشگاه خواهیم داشت.

مدیر اداره تربیت بدنی دانشگاه کردستان از حضور بیش از ۱۶۰ نفر در این مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مسابقات ۶۷ نفر از دانشگاه حلبچه در قالب تیم‌های ورزشی فوتسال، والیبال، بدمینتون و تنیس وارد دانشگاه شده و بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان و کارمندان دانشگاه کردستان نیز حضور دارند.

ملکی در رابطه با دلیل انتخاب دانشگاه حلبچه در نخستین دوره این مسابقات، تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه حلبچه خواستار توسعه روابط با دانشگاه کردستان بود، برای حضور در این مسابقات پیشگام شد.

وی یادآور شد: دانشگاه کردستان برای دعوت از دانشگاه‌های اقلیم کردستان عراق و همچنین کشورهای همسایه برای رویدادهای آینده آماده است.

به گزارش ایمنا، نخستین مسابقات ورزشی بین‌المللی دانشگاه کردستان با مشارکت دانشگاه حلبچه از روز یکم اسفند شروع شده و تا چهارم این ماه ادامه دارد.

کد خبر 730047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.