تداوم شکست‌ناپذیری تیم والیبال شهرداری ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر توانست در خانه حریف تیم مس رفسنجان را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو برداشته و هشتمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز _چهارشنبه دوم اسفند_ با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در این راستا تیم رده هفتمی شهرداری ارومیه پس از کسب ۷ پیروزی پیاپی طی هفته‌های اخیر و با روحیه‌ای مضاعف در شهر رفسنجان به مصاف تیم رده یازدهمی مس رفسنجان رفت.

شهرداری ارومیه در ست اول این دیدار با یک برنامه‌ریزی منسجم و با استفاده از تجربه بازیکنان خود توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز میدان شده و منتظر ست دوم باشد.

در دومین ست از این دیدار که با برتری مطلق تیم شهرداری ارومیه همراه بود از همان ابتدا قدرت تیم شهرداری بر تیم رفسنجانی غلبه کرده و رفته رفته فاصله امتیازات افزایش یافته و در بیستمین امتیاز این فاصله به رقم ۸ رسید.

در ادامه ست دوم هرچند تیم رفسنجان تلاش کرد که نتیجه را تعدیل کرده و فاصله امتیازات را کاهش دهد اما در نهایت این ست نیز با برتری شهرداری و با اختلاف ۷ امتیازی پایان یافت.

ست سوم این دیدار یکطرفه با برتری شهرداری ارومیه آغاز و نتیجه ابتدا سه بر یک شد اما در ادامه این تیم رفسنجان بود که توانست با یک بازی اصولی قدرت تیمی خود را به رخ حریف کشیده و نتیجه را در دوازدهمین امتیاز با اختلاف سه به نفع خود کند.

در تداوم این دیدار، شهرداری ارومیه با تعویض‌های خود توانست بازی در شانزدهمین امتیاز با یک پوئن به نفع خود کرده و در ادامه اختلاف امتیاز خود را به سه رسانده و نتیجه را ۱۸ بر ۱۵ کند و این اختلاف سه امتیاز تا پوئن ۲۱ ادامه داشت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در نهایت توانست فاصله امتیازات خود را به ۶ رسانده و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ ست سوم و در ست شماری سه بر صفر تیم رفسنجان را در خانه با شکست روبرو کرده و از پیش رو بردارد.

کد خبر 730042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.