کمیته امداد در حمایت از نیازمندان از ظرفیت خیران بهره‌ گیرد

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: کمیته امداد در سال‌های اخیر از ظرفیت خیران و شبکه‌های مردمی برای مساعدت به نیازمندان و اقشار کم‌توان به خوبی بهره گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد شیرعلیپور، ظهر امروز _چهارشنبه دوم اسفند_در نشست با مدیران کمیته امداد استان با محوریت جشن نیکوکاری در سرعین اظهار کرد: جشن استانی نیکوکاری با حضور خیران در یکی از سالن‌های مناسب این شهر توریستی برگزار خواهد شد تا بتوانیم از توان و همراهی خیران در مساعدت به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان بهره گیریم.

وی حضور رسانه‌ها را در این برنامه با هدف انعکاس این حرکت خداپسندانه یادآور شد و افزود: مدارس و مراکز نیکوکاری ظرفیت خوبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری هستند که از این ظرفیت فراهم شده باید بهره گرفت.

حجت‌الاسلام شیرعلی پور یادآور شد: هدف جشن احسان و نیکوکاری، کریم پروری است تا بتوان از توانمندی معنوی و مادی خیران در مساعدت به گروه‌های مختلف بهره‌گیری کنیم.

امام جمعه سرعین تصریح کرد: کمیته امداد در ۴۵ سال عمر پربرکت خود همواره در صحنه دفاع از نیازمندان و خانواده‌های آبرومند بی‌بضاعت تلاش کرده است تا شرایط مطلوبی را در کمک و مساعدت به آنها مهیا کند.

وی با اشاره به ایام پایانی سال و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری گفت: در این ایام بهتر است مساعدت‌های خیران و عموم مردم در سریع‌ترین زمان به دست خانواده‌های تحت حمایت برسد تا نیازمندی‌های شب عید این خانواده‌ها برطرف شود.

کد خبر 729995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.