استفاده از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن برای تغییر منظر بافت فرسوده

استاندار سمنان گفت: برای ارتقای ویژگی‌های در محله‌های اسلامی شهرها، می‌توان از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن به بهترین شکل ممکن برای تغییر منظر بافت فرسوده و مناطق قدیمی و کم‌برخوردار استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه دوم اسفند_ در جلسه شورای اجتماعی استان سمنان اظهار کرد: برای ارتقای ویژگی‌ها در محله‌های اسلامی شهرها، می‌توان از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن به بهترین شکل ممکن برای تغییر منظر بافت فرسوده و مناطق قدیمی و کم‌برخوردار استفاده کرد.

وی افزود: توجه به اشتغال روستایی یکی از مولفه‌هایی است که می‌تواند با اسکان جوانان روستایی در روستاها، از مهاجرت و حاشیه‌نشینی در شهرها و فراهم کردن آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص پیدا کرده به دستگاه‌های اجرایی ویژه مناطق کم‌برخوردار شهر، محله‌های اسلامی و حاشیه شهر، باید در راستای ارتقای شاخص‌ها منطبق با سیاست‌های شورای اجتماعی استان هزینه شود.

هاشمی تصریح کرد: در خصوص سفر به روستاهای استان در راستای گره‌گشایی از مشکلات و رسیدگی به امور، تاکنون ۷۲ درصد مصوبات اجرایی شده است که در حوزه محله‌های اسلامی نیز باید این رویه در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 729986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.