مشکل شبکه فاضلاب محله ارغوانیه رفع می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث شبکه فاضلاب که یکی از اصلی‌ترین معضلات کهنه محله ارغوانیه و محله‌های اطراف آن بوده است، پس از پیگیری‌های فراوان این مشکل زیست‌محیطی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح در جمع اهالی ارغوانیه ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و تبریک روز جوان اظهار کرد: در طول این سال‌ها بازدیدهایی از محله ارغوانیه داشتیم و مشکلات این محله احصا شده است؛ تلاش کردیم برای سال جاری و آینده ردیف و اعتباری در نظر گرفته و مصوب شود تا بتوانیم بخشی از مشکلات محله ارغوانیه را رفع کنیم.

وی افزود: تلاش ما بر این است که بتوانیم کاری شایسته و درخور مردم شهر اصفهان انجام دهیم، البته در تمام کشور تلاش‌های مثمر ثمری انجام شده و دستاوردها و پیشرفت‌های زیادی بعد از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است که هر روز شاهد آن در عرصه‌های مختلف هستیم؛ امیدوارم مدیون خون شهدا نشویم و بتوانیم مسیر آن‌ها را طی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر در ایام دفاع مقدس جوانان ما جان خود را برای حفظ میهن اسلامی دادند، در حال حاضر وظیفه ما به‌عنوان خادمان شما این است که با کار و تلاش مضاعف خود، کشور امام زمان (عج) را به نحوی حفظ کنیم که موجبات خشنودی آن حضرت نیز فراهم شود.

وی با اشاره به جلب اعتماد مردم تصریح کرد: باید جوانان را به وطن خودشان علاقه‌مند کنیم، در شورای اسلامی شهر تا حد توان در مناطق کلان‌شهر اصفهان آنچه توانستیم را انجام داده‌ایم، البته کاستی‌هایی نیز بوده است که به یاری خداوند به مرور زمان رفع خواهد شد.

فلاح تصریح کرد: احداث شبکه فاضلاب که یکی از اصلی‌ترین معضلات کهنه محله ارغوانیه و محله‌های اطراف آن بوده است، بعد از پیگیری‌های فراوان این مشکل زیست‌محیطی رفع خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انتخابات مهمی پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: بی‌تفاوت بودن به رأی دادن موجب آسیب خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید در سرنوشت خودمان دخیل شویم و با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی و با افزایش مشارکت، پاسخ دشمنان را بدهیم؛ همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید به مشارکت حداکثری دارند، باید ضمن حضور گسترده تلاش و تبلیغ کنیم تا انتخاب خوبی داشته باشیم تا توان اجرایی در شهر و استان بیشتر از قبل شود.

کد خبر 729982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.