تشکر رئیس‌جمهور از اقدامات جهادی در بازگرداندن اموال بابک زنجانی

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: اقدام جهادی بانک‌ مرکزی، وزارت نفت، اطلاعات سپاه و اهتمام قوه قضاییه در بازگشت اموال بابک زنجانی نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپهر خلجی صبح امروز _چهارشنبه دوم اسفند_ در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره بازگشت اموال بابک زنجانی اظهار کرد: تأخیری به ویژه در دوره گذشته اتفاق افتاده بود، اما طی دو سال گذشته با همکاری همه بخش‌ها با دستگاه قضائی، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت.

وی افزود: بانک مرکزی و وزارت نفت و از همه این‌ها مهم‌تر اقدام جهادی برادرانمان در اطلاعات سپاه نقش تعیین‌کننده‌ای در بازگشت این اموال داشتند. جا دارد از همه افرادی که در قوه قضائیه اهتمام داشتند تا این پرونده به نتیجه رسید تشکر می‌کنم، این کار نشان داد اگر در موضوعات مختلف همراهی و همدلی و همکاری بین بخش‌های مختلف باشد، حتماً این موارد به نتیجه مطلوب می‌رسد.

خلجی با بیان اینکه باید یک تشکر ویژه هم از قاضی شجاع این پرونده داشت که پرونده را به نتیجه رساند، خاطرنشان کرد: پیش از این دو سال احساس می‌شد که مقاومتی در بخش‌های دیگر وجود دارد که این کار به نتیجه نرسد، اما همکاری‌ای که در این دو سال شکل گرفت، یک نمونه خوب و موفق بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات این پرونده گفت: بخشی از اموال و دارایی‌هایی که خارج شده بود با یک کار جهادی در اطلاعات سپاه برای شناسایی این اموال و دارایی‌ها انجام دادند. در این مسیر هم وزارت نفت و هم بانک مرکزی در این مسیر کمک کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه امروز رئیس‌جمهور در جلسه دولت از همه کسانی که در جمع شدن این پرونده نقش داشتند، تشکر کرد، درباره اینکه آیا اموال به خزانه واریز شده یا خیر گفت: اجازه دهید در این موضوع دستگاه قضائی که متولی پرونده است اطلاع‌رسانی کند، همان‌طور که در این یکی دو روز هم رئیس قوه قضائیه و سایر بخش‌ها اطلاع‌رسانی کردند؛ این موضوع به‌تدریج توسط مسئولان اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 729940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.