راه نجات کشور پذیرفتن سلایق گوناگون است

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک دولت گفت: مأموریت امروز رسانه این است که روی مسئله ایران بزرگ اجماع کند و همه هم نظر شویم برای اینکه راه نجات کشور همان‌طور که رهبری تاکید کردند پذیرفتن سلایق مختلف است.

مصطفی زمانیان در حاشیه بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیانی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سال جاری در مورد خواص مطرح کردند و فراخوان عمومی رهبری مبنی بر اینکه هرکس رسانه‌ای دارد، برای دعوت از مردم پای کار بیاید، به نظر من بسیار مأموریت مهمی است.

وی افزود: این بیان رهبری یعنی همه ۸۰ میلیون باید تبدیل به رسانه شوند و آن‌ها که خودشان رسانه هستند مسئولیت سنگین‌تری دارند.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک دولت ادامه داد: مأموریت امروز رسانه این است که روی مسئله ایران بزرگ اجماع کند و همه هم نظر شویم برای اینکه راه نجات کشور همان‌طور که رهبری تاکید کردند پذیرفتن سلایق مختلف است و دعوت از همه برای مشارکت ولو مشارکت به گروه‌هایی که لزوماً در چهارچوب‌های تعریف شده لیستی نمی‌گنجند.

زمانیان تاکید کرد: تجلی جدی امیدآفرینی ایجاد یک انگیزه ملی برای پذیرفتن سلایق مختلفی است که به آینده ایران ایمان دارند و کسانی که معتقدند مسیر تعریف شده قانونی می‌تواند به اینکه تمام سلیقه‌ها در کنار هم ایران بزرگ را شکل دهند، کمک کند. این انتظار مقام معظم رهبری است و به نظر من نقطه تجلی آن عرصه انتخابات است که امیدوار هستیم به نحو احسن برگزار شود.

کد خبر 729928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.