مشکل سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی البرز رفع شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعیین تکلیف سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی استان خبر داد و گفت: تامین سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی استان از جمله مصوبات شورای ترافیک استان بوده است که در چندین جلسه شورا مطرح شد و مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، احمد افضلی صبح امروز _چهارشنبه دوم اسفند_ در حاشیه دیدار معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز با تقدیر از همکاری و همراهی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری شهرهای استان به منظور تأمین سرویس مورد نیاز این دانش‌آموزان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۲۶ دانش‌آموز استثنایی در سطح استان مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: خانواده این دانش‌آموزان به دلیل مشکلات متعدد و نداشتن تمکن مالی تمایلی برای ادامه تحصیل آن‌ها نداشتند، اما به واسطه پیگیری‌های متعدد و همکاری مسئولان مرتبط معضل تأمین سرویس مدارس آن‌ها رفع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد این دانش‌آموزان با آماری حدود ۹۸۸ نفر در کلان‌شهر کرج و ۲۷۰ نفر در شهرستان فردیس مستقر هستند که امیدواریم سال تحصیلی آینده به واسطه تعامل میان شورا و شهرداری و بر اساس ابلاغ آئین‌نامه جدید، نسبت به تأمین هزینه سرویس مدارس اقدامات لازم صورت گیرد.

افضلی تاکید کرد: تأمین سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی استان از جمله مصوبات شورای ترافیک استان بوده است که در چندین جلسه شورا مطرح شد و مورد پیگیری قرار گرفت.

کد خبر 729893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.