سطح مسابقات آسیایی و جهانی برابر است

المپین تیراندازی کشورمان گفت: کشورهای آسیایی از رقیبان قدرتمند و سرسختمان هستند و همیشه سطح مسابقات آسیایی ما با سطح مسابقات جهانی برابری می‌کند.

هانیه رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط تمرینی پیش از مسابقات المپیک پاریس اظهار کرد: از شرایط بدنی خوبی برخوردار هستم، تست‌های مربوط به آمادگی جسمانی را در بازه‌های مختلف زمانی انجام می‌دهم و با مربی بدن‌سازی نیز تمرینات را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: تا زمان المپیک حدود پنج ماه فرصت است که در این زمان چند مسابقه جهانی، اردوی آماده‌سازی و آخرین مسابقه کسب سهمیه را در پیش داریم که کمک می‌کند آمادگی بالاتری پیدا کنم. مدتی مسابقات فشرده‌ای را در سطح آسیایی و جهانی داشتیم و اکنون پس از استراحت به‌طور مجدد اردوها و تمرینات فشرده آغاز شده است.

ملی‌پوش تیراندازی بیان کرد: با توجه به سهمیه کسب شده من در مراحل گذشته، مسابقات پیش‌رو را برای کسب تجربه بیشتر و بالا بردن تجربه شرکت خواهم کرد. آمادگی خوبی دارم، اما به‌طور قطع پس از این مسابقات از شرایط بهتری برخوردار خواهم شد.

وی تصریح کرد: آبان سال گذشته در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس در مصر موفق به کسب سهمیه در ماده ۲۵ متر و ارتقای رکورد فردی کشوری شدم.

اردوها در راستای افزایش آمادگی کمک بسزایی می‌کند

رستمیان عنوان کرد: قرارگیری در شرایط مسابقه و رقابت موجب افزایش آمادگی برای مسابقات هدف و کمک به تمرین با تجهیزات بیشتر، به‌روزتر و بهتر می‌شود، همچنین باعث افزایش تجربه برای کنترل خود در شرایط مسابقات می‌شود.

وی ادامه داد: رشته تیراندازی وابسته به تجهیزات است؛ همیشه دغدغه فدراسیون تهیه تجهیزات بوده است، اما کمبود فشنگ مشکل همیشگی رشته تیراندازی است که با تلاش فدراسیون برای رفع این مشکل و تهیه اردوهای برون‌مرزی موجب شده است تا بتوانیم فشنگ مورد نیازمان را تهیه کنیم و از فرصت پیش آمده برای رفتن به مسابقات المپیک پاریس به‌خوبی استفاده کنیم.

ملی‌پوش تیراندازی تشریح کرد: در رشته تیراندازی کشورهای آسیایی از رقیبان سرسختمان هستند و سطح مسابقات آسیایی ما با سطح مسابقات جهانی برابری می‌کند. کشورهای اروپایی مانند آلمان در این رشته بسیار خوب هستند و از رقبای اصلی ما خواهند بود.

وی در رابطه با پیش‌بینی شرایط مسابقات المپیک پاریس افزود: رشته تیراندازی وابسته به رکورد است و رکوردها در از اهمیت بالایی برخوردار است، رقابت سختی را پیش رو داریم و اختلافات جزئی خواهد بود، ممکن است با اختلافات ناچیز مدال یا فینال مسابقات را از دست دهیم.

کد خبر 729863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.