افزایش ۲۰ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی ۲ سال گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش ۲۰ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی ۲سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی بعد از ظهر _سه‌شنبه یکم اسفند _ در دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعضای هیئت علمی علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: در رتبه بندی پژوهشی در جایگاه ششم کشور هستیم و در جایگاهی بالاتر از دانشگاه‌هایی که اعضای هیئت علمی آنها از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیشتر است و این نشان می‌دهد که هر یک از اعضای هیئت علمی و دانشمندان این دانشگاه ۲ برابر برون ده پژوهشی داشته‌اند.

وی افزود: در بحث فناوری نیز بعد از دانشگاه علوم پزشکی تهران در جایگاه دوم کشور قرار داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در ۲ سال گذشته حدود ۲۰ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی اضافه شده که افزایش این تعداد رشته با اعتبار اعضای هیئت علمی بوده است.

وی ادامه داد: از راه‌های ساخت پردیس دانشگاه، مولد سازی است که در این خصوص رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: چارت سازمانی از مطالبات دانشگاه و از مهمترین برنامه‌های حوزه آموزش و توسعه است که با پیگیری‌های انجام شده با واحد اداری و استخدامی وزارت بهداشت، امیدواریم بتوانیم تعداد بالایی پست هیئت علمی را اضافه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مسئله کیفیت آموزش و تربیت دانشجویان، گفت: رشته‌های علوم پایه ساختار علمی و ذهنی دانشجو را برای حضور در بالین و عرصه‌های دیگر فراهم می‌نمایند.

کد خبر 729850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.