دادگستری گیلان دستور بازگشایی کارخانه فولاد خزر را صادر کرد

رئیس کل دادگستری استان گیلان دستور بازگشایی کارخانه فولاد خزر و بازگشت کارگران به خط تولید را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ نفر از کارگران و متخصصان بیش از یک دهه در شرکت فولاد خزر فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این کارخانه با تولید آهن آلات همچون میلگرد، شمش، آهن به دلیل سو مدیریت مسئولین مربوطه تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و صنایع، اولویت دستگاه قضائی است افزود: حسب فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه، دستگاه قضائی به هیچ عنوان اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی را نخواهد داد.

رئیس کل دادگستری گیلان ضمن صدور دستورات لازم جهت بازگشایی کارخانه فولاد خزر و بازگشت کارگران به خط تولید خاطرنشان کرد: دستورات لازم جهت برطرف کردن موانع به سازمان‌های مربوطه صادر شده است تا علاوه بر بازگشایی کارخانه، شاهد ارزآوری برای استان باشیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: مطالبات کارگران شرکت باید در اسرع وقت پرداخت شود تا به زودی شاهد فعال شدن چرخه تولید باشیم.

با با تاکید بر حمایت همه جانبه دستگاه قضائی از تولیدکنندگان تصریح کرد: با متخلفان و تعطیل کنندگان صنعت و تجارت و واحدهای تولیدی در گیلان برخورد شده و برای مقصرین پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

کد خبر 729846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.