هیچ جای امنی برای سربازان صهیونیست وجود ندارد

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد تاکید کرد: مقاومت کاملاً آماده است و همانطور که مقاومت در شمال غزه و خان یونس نشان داد هیچ جای امنی برای سربازان صهیونیست وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، «علی ابوشاهین» عصر امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در نشست مطبوعاتی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: سلام و درود می‌فرستیم به تمام آزادگان جهان که کنار آرمان فلسطین ایستاده‌اند و همچنین به مقاومت یمن، عراق، سوریه و لبنان که از فلسطین حمایت می‌کنند.

وی افزود: ملت فلسطین امروز با نسل کشی روبروست و نشانه‌ها حاکی از آن است که رژیم این جنگ را ادامه خواهد داد اما مردم فلسطین نیز مقاومت را ادامه خواهند داد و ملت فلسطین با صبر و ایستادگی خود فرصت را از دشمن خواهد ستاند و اجازه نخواهند داد که اهداف رژیم صهیونیستی علیرغم محاصره شدید غزه تحقق پیدا کند.

تراژدی فراتر از تصور در فلسطین در جریان است

معاون فرهنگی جنبش جهاد ادامه داد: امروز تراژدی فراتر از تصور در فلسطین در جریان است. وحدت کلمه در میدان اهمیت زیادی دارد و مردم غزه و کرانه به صورت مشترک در میدان علیه اسرائیل هستند و این معادله فلسطین است که در نهایت پیروزی را محقق خواهد کرد.

ابوشاهین تاکید کرد: تهدیدهای دشمن در خصوص حمله به رفح که یک و نیم میلیون نفر از مردم غزه را به آن رانده بدترین جنایت ممکن است و کشورهای اسلامی و عربی باید نقش خود را برای جلوگیری از این کشتار به انجام برسانند اما در چنین شرایطی رژیم‌های سازشکار عربی امروز بنادر و خاک خودشان را برای تأمین نیازهای رژیم به کار می‌گیرند.

آمریکا را مسئول جنگ و نسل کشی در غزه میدانیم

وی تصریح کرد: ما دولت آمریکا را مسئول جنگ و نسل کشی در غزه میدانیم و همچنین کشورهای اروپایی و غرب استعمارگر نیز در این جنایت دخیل‌اند درحالیکه غربی‌ها همیشه ادعا می‌کنند در حال ترویج دموکراسی و حقوق بشر هستند، باید از آنها پرسید پس این حقوق بشر و دموکراسی درحالیکه بدترین جنایت‌ها در حال وقوع است کجاست؟

رژیم صهیونیستی به دنبال کوچ اجباری مردم غزه به مصر و اردن است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد از کشورهای اسلامی خواست که به یاری ملت فلسطین بشتابند و در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال کوچ اجباری مردم غزه به مصر و اردن است و هشدار می‌دهیم که رژیم صهیونیستی با طرح‌هایی که برای مسجد الاقصی در رمضان مطرح کرده به دنبال ادامه نقشه‌های خود است، اما مقاومت به مواضع خود پایبند است و همچنان به دنبال کمک‌های بشر دوستانه و بازسازی غزه هستیم و بدون این تبادل اسرایی در کار نخواهد بود.

تهدیدهای اسرائیل در مورد رفح جنگ روانی علیه مقاومت است

ابوشاهین عنوان کرد: درباره تهدیدهای اسرائیل درمورد رفح شاهد ادبیات شدید لحنی هستیم که هدف از آن ایجاد جنگ روانی علیه مقاومت است و برای تأثیر گذاشتن بر مقاومت در جنوب لبنان و بازداشتن آنها از حمایت از فلسطین انجام می‌شود.

وی افزود: قبل از این رژیم درمورد حمله زمینی به غزه تهدیداتی شبیه به امروز را مطرح کرده بود و دیدیم کشورهای غربی مانع حمله زمینی نشدند، در حالی که هشدار دادیم حمله زمینی می‌تواند به وقوع کشتارهای گسترده منجر شود؛ امروز هم شاهد چنین صحنه‌ای هستیم و هدف از حمله به رفح فرار به جلو است، زیرا دشمن یا باید خواسته‌های مقاومت را بپذیرد و یا دست به فرار رو به جلو بزند.

هیچ جای امنی برای سربازان صهیونیست وجود ندارد

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد تاکید کرد: مقاومت کاملاً آماده است و همانطور که مقاومت در شمال غزه و خان یونس نشان داد هیچ جای امنی برای سربازان صهیونیست وجود ندارد.

ابوشاهین تصریح کرد: نفوذ لابی صهیونیسم در آمریکا و جهان که شامل نفوذ در مهم‌ترین رسانه‌های جهان و نهادهای اروپایی و آمریکایی است، دهه‌هاست که وجود دارد و اسرائیل بر اساس روایت‌های دروغ ساخته شده است، اما به دلیل همین نفوذ امروز هر صدای علیه اسرائیل خفه می‌شود.

برای اولین بار روایت فلسطین پیروز شد

وی با بیان اینکه از هفتم اکتبر روایت اسرائیلی ترویج شد و بایدن نیز آن را پذیرفت، اظهار کرد: اما به لطف خداوند و تلاش‌های رسانه‌های حامی حقیقت جنایات اسرائیل رسوا شد و برای اولین بار روایت فلسطین پیروز شد و این نشان می‌دهد که در حال تاریخ سازی و غالب‌سازی روایت خود در جهان هستیم.

این عضو جهاد اسلامی با بیان این‌که برخی از نظام‌های عربی، در این تحولات از اسرائیل حمایت می‌کنند، در بخشی از سخنان خود گفت: اقدامات دوستان ما در مقاومت یمن تأثیر زیادی داشته است و به رژیم صهیونیستی فشار آورده است.

او تاکید کرد: برادران ما در یمن مورد تقدیر ملت فلسطین هستند و انشاالله که حمایت‌ها ادامه داشته باشد و همه در جبهه مقاومت شریک پیروزی‌ای هستند که به زودی اعلام می‌شود.

کشورهای منطقه آزادی و استقلال حقیقی ندارند

ابو شاهین در پاسخ به سوالی در پیشنهاد رهبر انقلاب برای قطع شریان‌های اقتصادی اسرائیل توسط کشورهای منطقه گفت: اگر به پیشنهاد رهبر انقلاب از طرف کشورهای مختلف عمل می‌شد، این موضوع موجب رهایی کشورهای منطقه از سلطه اقتصادی دیگری بود؛ کشورهای منطقه آزادی و استقلال حقیقی ندارند و در عمل دنباله‌رو هستند و آن‌ها نمی‌توانند تصمیم به قطع رابطه با اسرائیل بگیرند. اگر این دعوت اجابت می‌شد عزت کشورهای مسلمان بیش از پیش تقویت می‌شد.

او ادامه داد: انقلاب ایران انجام شد تا شرق و غرب از این کشور کنار بروند تا جمهوری اسلامی مستقل شکل بگیرد و کشورهای منطقه نیز باید از این الهام بگیرند و این نه فقط به نفع فلسطین بلکه به نفع خود آن‌ها خواهد بود.

کد خبر 729844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.