توجه دنیا به انتخابات ایران است / جمهوری اسلامی سردمدار جبهه عدالت‌خواهی

وزیر کشور در جمع اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه‌های میانی انتخابات در لرستان گفت: توجه دنیا به انتخابات در کشور ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، احمد وحیدی، امروز_ سه‌شنبه یکم اسفند_ در دومین همایش بزرگ اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه‌های میانی انتخابات در لرستان، اظهار کرد: همه توجه دنیا به انتخابات ایران است، چراکه این حرکات ملت ایران تحت نظر بوده و دوست و دشمن همگان به یازدهم اسفند چشم دوخته‌اند.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند نشان‌دهنده قدرت‌نمایی آحاد مردم مقابل دشمنان قسم خورده نظام است.

وحیدی اذعان کرد: مردم آماده حماسه در یازدهم اسفند هستند تا هم‌بستگی، وفاداری، میثاق و پیوند با شهدا و پیروی از ولایت نشان دهند، ملت ایران بارها نشان داده‌اند با تمام ایمان و قدرت برای دفاع از ارزش‌ها ایستادگی می‌کند.

وزیر کشور گفت: در طول عمر انقلاب ملت ایران در بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند و به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد مشارکت داشته‌اند.

وحیدی عنوان کرد: ملت ایران در ۱۱ اسفند با ندای رسا بار دیگر پایمردی خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب نشان خواهند داد.

وی با اشاره به جنگ خونین در غزه ادامه داد: مقاومت جانانه مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی مثال‌ زدنی و دشمن درمانده شده است، چراکه ملت فلسطین از جبهه مقاومت الگو گرفته است.

وزیر کشور ابراز کرد: پایه‌های اساسی این نظام مردم است و این قدرت خود را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد، اکنون انتخابات زمانی برای قدرت نمایی مردم است تا در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه شوند.

وی ادامه داد: اکنون جبهه عدالت خواهی راه افتاده و سردمدار آن جمهوری اسلامی است، زمانی که در عرصه‌های مختلف شرکت می‌کنیم دشمنان مأیوس می‌شود، ملت ما امروز ملت معیار است و اکنون بازیگری شجاعانه مردم را می‌طلبد.

وزیر کشور گفت: اکنون وقت شناسایی دوست و دشمن است و باید گام قوی برداریم، انسان‌های نادان و خودفروخته تلاش می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارند، چراکه عدم شرکت به نفع دشمنان و گروه‌های تروریستی است.

وی عنوان کرد: در بسیاری از شاخصه‌ها صاحب رتبه‌های ارزشمند در دنیا هستیم و همین موضوع موجب می‌شود دشمن نخواهد این مسیر با قدرت ادامه داشته باشد، دولت خود را خدمتگزار مردم می‌داند همچنین مجلس شورای اسلامی برای تعیین خط مشی‌های مختلف مهم است و هرچه مجلس قوی‌تر امکان قانون گذاری قوی‌تر می‌شود.

وزیر کشور تصریح کرد: هیچ حقی برای مداخله برای هیچ فردی وجود ندارد و مردم بررسی کرده و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند چراکه که مجلس قوی می‌تواند همه مشکلات امور داخلی و خارجی را برطرف کند.

وحیدی گفت: بین ملت و دولت فرقی وجود ندارد و هیچ فردی امتیازی جز انتخاب توسط مردم را ندارد، دولت موظف به فراهم کردن بسترهای لازم است و همه برای مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت تلاش خواهیم کرد.

مردم لرستان باید در انتخابات پیشرو مانند ادوار گذشته بدرخشند

وزیر کشور اظهار کرد: مردم غیور استان لرستان در همه نوع مشارکت از اول انقلاب تاکنون بهترین کارنامه را به خود اختصاص داده‌ اند و در این دوره نیز باید در صدر بدرخشند.

وحیدی عنوان کرد: مردم و قوم لر از نظر رشادت مثال زدنی هستند و در صحنه‌های مهم انقلاب با ایثار و صداقت از کشور و انقلاب و اسلام دفاع کردند.

وی تصریح کرد: پایمردی این قوم شهرت دارد و تقدیم ۶۵۵۶ شهید و بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز نشانه عمیق وفاداری به نظام است.

کد خبر 729816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.