مردم محور برگزاری اعیاد و مناسبت‌های پیش‌رو در کهگیلویه و بویراحمد هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری اعیاد و مناسبت‌های پیش‌رو نظیر انتخابات و ماه رمضان باید مردم محور باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند، امروز _سه‌شنبه، یکم اسفند_ در نشست شورای فرهنگی استانداری به منظور بررسی برنامه‌های فرهنگی نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برنامه‌های جشن شادی و فرهنگی نیمه شعبان، ماه رمضان و ایام نوروز باید مردمی و فراگیر و در همه نقاط استان و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص دستگاه‌های فرهنگی تدارک دیده شود.

وی افزود: در مدت کوتاهی شاهد جشن‌های مذهبی نیمه‌شعبان، سیاسی انتخابات، معنوی ماه مبارک رمضان و باستانی نوروز هستیم و همه باید هماهنگی و مشارکت جدی داشته باشیم.

معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بر فعالیت بیشتر شورای فرهنگی استانداری و همسویی با مصوبات و برنامه‌های شورای فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: حضور پررنگ مردم در همه این اعیاد و مناسبت‌ها با برنامه‌ریزی و اقدامات جدی و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی تصریح کرد: جلسات مشترک شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها با همکاری کمیته فرهنگی تبلیغی و ستاد سفر، حول سیاست‌های کلی شورای فرهنگی عمومی و استانداری تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

پیوند با اشاره به اهمیت انتخابات و با بیان اینکه تاکنون هیچ انتخاباتی تا این اندازه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نبوده است، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان فضای رقابتی مناسبی برای سلایق مختلف مردم در راستای مشارکت بالا ایجاد کرده‌است.

وی افزود: از سویی دولت به عنوان مجری انتخابات و مجموعه دست‌اندرکاران انتخابات تلاش کرده‌اند و برای تحقق ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت که مدنظر مقام معظم رهبری است در استان زمینه لازم را کاملاً مهیا سازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان برای شیوه‌های ترویج معنویت و فرایض دینی، گفت: وظایف دینی و معنوی در این ماه مبارک رمضان محوریت برنامه‌ها باشد.

وی مصادف شدن عید نوروز و ماه رمضان را از زیبایی‌های نوروز سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و افزود: عید نوروز عجین با جشن‌های ملی و ماه مبارک رمضان، مظهر جشن‌های مذهبی و تجلی معنوی است که باید در این روزها حرمت‌ها نگه داشته شوند.

کد خبر 729799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.