رسانه‌ها نقش مهمی در ارتقای سطح آگاهی مردم دارند

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با یادآوری تاثیرگذاری رسانه‌ها بر روی سطح آگاهی سیاسی مردم و حضور آنها در پای صندوق‌های رای گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کنند و باید با آنها همراهی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی سه‌شنبه _ یکم اسفند_ در نشست با فعالان فضای مجازی استان با محور انتخابات یازدهم اسفند در سرسرای اجتماعات هتل پارسیان کرمانشاه اظهار کرد: اگر مردم در انتخابات شرکت کنند، قبل از اینکه به داوطلبی رأی داده باشند، به ایران قوی رأی داده‌اند.

وی افزود: انتخابات ضعیف به معنای کشور ضعیف است و هرچقدر کشور ضعیف‌تر باشد، فشارهای دشمنان علیه ما بیشتر می‌شود.

عبدالله الماسی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست، با اشاره به تأثیر رسانه‌ها و فضای مجازی در میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: پویشی در کرمانشاه با نام «برای ایران، برای کرمانشاه» را با همکاری روابط عمومی دستگاه‌ها و فعالان فضای مجازی استان تعریف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از تمام فعالان فضای مجازی استان می‌خواهیم که تولیدات مرتبط با حوزه انتخابات را با این هشتگ در فضای مجازی منتشر کنند تا با همراهی هم زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

به گزارش ایمنا حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه شامل کرمانشاه با سه کرسی نمایندگی، اورامانات (شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر) یک کرسی، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب یک کرسی، حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو یک کرسی، حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی یک کرسی و حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین یک کرسی است.

در این دور از انتخابات ۲۴۹ کاندیدای مجلس شورای اسلامی و نیز سه کاندیدای مجلس خبرگان رهبری صلاحیتشان در استان کرمانشاه تأیید شده است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان کرمانشاه تعداد شعب اخذ رأی جانمایی شده در استان هزار و ۶۶۰ شعبه است. همچنین در استان کرمانشاه حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بالای ۱۸ سال و حق رأی دارند.

برای شهرستان کرمانشاه ۱۶ هزار نفر و نیز برای کل استان ۳۲ هزار مجری انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 729785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.