حضور در انتخابات رمز موفقیت کشور است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور در انتخابات رمز موفقیت کشور است که این جزو اصول کشور نیز محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در همایش تجلیل از نقش پیشمرگان مسلمان کُرد در تأمین امنیت پایدار که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهدا مردان مجاهدی بودند که برای دین اسلام، قرآن، انقلاب و کشورشان بدون ادعا و چشمداشت آمدند و جان خود را فدا کردند.

وی افزود: در طول دوران تاریخ در هیچ جای عالم، ملتی مثل ملت ایران پرافتخار و سربلند نبوده است و در همه جا نقش ملت برای ثبات کشور در خط مقدم ایثار و مبارزه قرار داشته است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: کسانی آمدند و در تاریخ ایران مسئولیت پذیرفتند که به این ملت خیانت کردند و فرهنگ آن را به خوبی پاس نداشتند و دل در گرو بیگانگان داشتند که همه چیز کشور را به تاراج دادند.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: رزمندگان ما با تاسی و توسل به قرآن و رهنمودهای امام راحل به پیش رفتند و ملت ایران پا در مسیر سربلندی و افتخار گذاشت.

وی گفت: در دوران انقلاب اسلامی همه سربازان امام و انقلاب و پیشمرگان مسلمان کُرد صحنه‌های بی‌نظیری را رقم زدند و با تقدیم جان خود از اساس اسلام و نظام و انقلاب دفاع کردند و یک وجب از خاک کشور را به دست دشمن ندادند.

به برکت خون شهدا در اوج اقتدار هستیم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: رزمندگان ما در بیش از یک هزار کیلومتر مرز دست خالی در برابر دشمن ایستادند و اما امروز به برکت خون آن‌ها در اوج اقتداریم.

سردار گشتاسبی تاکید کرد: ما امروز برای همه ملت‌های آزاده حرف برای گفتن داریم و خاکریز دفاعی ما همه کشورهای مسلمان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن چندین مؤلفه را دنبال می‌کند از جمله اینکه امنیت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند و با تحریم، توطئه و تفرقه آسایش کشور را بر هم بزند که باید بسیار هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور در انتخابات رمز موفقیت کشور است که این جزو اصول کشور نیز محسوب می‌شود.

ضرورت راه‌اندازی شبکه جدیدی از پیشمرگان مسلمان کرد

حجت‌الاسلام طه توکلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: پیشمرگان مسلمان کُرد در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمنان با درنظر گرفتن مختصات فرهنگی و اقتصادی آن زمان در مقابل تهاجمات دشمنان ایستادند و ثابت کردند که پیشمرگ هستند.

وی افزود: آن‌ها ثابت قدم بودند و دست از غیرت ملی و دینی برنداشتند و در رویکرد تقابل با جریانات اباطیل در دوران معاصر، هویت جدیدی را از خودشان نشان دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امروز لازم است که شبکه جدیدی از پیشمرگان مسلمان کرد با حضور نیروهای جوان و با بهره‌گیری از تجارت رزمندگان قدیمی دوباره سازماندهی و راه‌اندازی شود که سپاه نیز در این مورد آمادگی لازم را دارد.

کد خبر 729772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.