۲۰۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در تیران و کرون همکاری می‌کنند

فرماندار تیران و کرون گفت: ۲۰۰۰ نفر از مردم این شهرستان برای برگزاری انتخابات در قالب عوامل اجرایی، پشتیبانی، بازرس و ناظران شورای نگهبان با فرمانداری همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا امروز – سه شنبه یکم اسفند- در جلسه هماهنگی عوامل اجرایی انتخابات ۱۱ اسفند در محل فرمانداری تیران و کرون، اظهار کرد: ۲۰۰۰ نفر از مردم این شهرستان در قالب عوامل اجرایی، پشتیبانی، بازرس و ناظرین شورای نگهبان با فرمانداری و عوامل اجرایی همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۷۲ شعب اخذ رأی برای انتخابات پیش بینی شده، افزود: پنج شعبه به عنوان سیار فعالیت خواهد کرد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه تمام فرآیندهای انتخابات انجام شده است، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم توسط کمیته‌های مختلف ستاد صورت گرفته تا این موضوع مهم در این شهرستان در آرامش و امنیت کامل برگزار می‌شود.

محمدی‌کیا اضافه کرد: پیش بینی‌های امنیتی و انتظامی آن با همکاری دستگاه‌های متولی صورت پذیرفته و جلسات آموزشی در حال انجام است.

وی با اشاره به تلاش برای شور انتخاباتی، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی اهمیت موضوع توسط نهادهای فرهنگی و سیاسی در حال انجام بوده و به طور قطع با آغاز مراحل تبلیغات این شور و حماسه حضور بیشتر تقویت می‌شود.

فرماندار تیران و کرون تاکید کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشارکت سیاسی بالا در انتخابات را بشارت داد و مردم تیران و کرون مثل گذشته در صحنه حاضر خواهند شد.

محمدی‌کیا با بیان اینکه ۲۵ نامزد انتخابات برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون داریم، گفت: تعامل با ستاد مرکزی انتخابات وجود دارد و آموزش نامزدهای انتخاباتی انجام و الزامات فعالیت آنان در این شهرستان بیان می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان ادامه داد: اسامی نامزدهای این انتخابات در سطح شهرها و روستاها نصب شده و تبلیغات آنان نیز متناسب با زمانبندی در حال انجام است.

فرماندار تیران و کرون گفت: دستگاه‌های اداری این منطقه مثل گذشته ظرفیت خود را برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی و سرنوشت ساز در اختیار ستاد انتخابات قرار داده‌اند و همکاری و انسجام در برنامه‌ها وجود دارد.

کد خبر 729770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.