اگر حضور مردم موثر نبود دشمن میلیاردها دلار صرف تبلیغ برای کاهش مشارکت نمی‌کرد

فرماندار همدان گفت: مردم با حضور باشکوه و آگاهانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند همچنان پایبند آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و اگر حضور آن‌ها مؤثر نبود، دشمن میلیاردها دلار صرف تبلیغ برای کاهش مشارکت و حضور مردم در انتخابات نمی‌کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _سه شنبه یکم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کشور پیشرفت‌های بسیاری به منصه ظهور رسیده است، اما در بعضی بخش‌ها مشکلاتی داریم که باید حل شود و تفکیک هوشمندانه مسائل از سوی مردم جای قدردانی دارد در حالی که دشمن سعی دارد با بذر ناامیدی، سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات، مانع از دیده شدن پیشرفت‌ها شود.

وی با بیان اینکه دفاع مردم از انقلاب با وجود بعضی مشکلات در کشور یعنی اینکه در مسیر درست قرار داریم، افزود: البته باید با تمام توان کم‌کاری‌ها و مشکلات را حل کرد، کما اینکه دولت نیز در این مسیر در حال تلاش است.

فرماندار همدان حضور مردم در صحنه به خصوص در پای صندوق‌های رأی را برای کشور امنیت‌آفرین عنوان کرد و با تاکید بر اعتقاد امام (ره) و رهبری به نقش مردم در عمل ادامه داد: امام خمینی (ره) از سال ۴۲ و آغاز نهضت دو رکن اصلی تکیه بر خدا و حضور مردم در صحنه را اولویت خود قرار داد که مقام معظم رهبری نیز در همین مسیر ثابت‌قدم هستند.

مخفی با تاکید بر اینکه دعوت مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی یک ژست سیاسی برای کشور نیست بلکه ناشی از اعتقاد به حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است، اضافه کرد: در برخی از کشورها عدم حضور در انتخابات با جریمه نقدی و یا سلب بعضی از امتیازات همراه است اما در کشور ما چنین نبوده و نیست اما تاکید بر حضور آزادانه و آگاهانه است.

وی با تاکید بر اینکه اگر حضور مردم در انتخابات مؤثر نبود دشمن با صرف میلیاردها دلار شرکت نکردن مردم در انتخابات را در بوق‌های رسانه‌ای خود تبلیغ نمی‌کرد، تاکید کرد: بررسی و درک همین موضوع که چرا رسانه‌ای همچون من‌وتو که اعضای آن سابقه فساد مالی، اخلاقی و فکری دارندیا بی‌بی‌سی که ارمغان آن برای ملت‌ها تنها جنگ و خونریزی بوده است، توصیه به حضور نیافتن در انتخابات می‌کنند، کافی است.

فرماندار همدان با بیان اینکه ایران اسلامی بالاترین رتبه جهان را در استقلال دارد و دشمن از همین اتفاق ناراحت است، گفت: ارزش رأی مردم و تبلور استقلال و آزادی آنها در مقوله انتخاب از طریق صندوق رأی تا آنجاست که در دورترین نقاط کشور و یا مناطق صعب‌العبور هم رأی مردم گرفته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید در تمام عرصه‌ها برای خدمت به مردم تلاش کرد به ویژه در بخش اقتصاد، خاطرنشان کرد: مردمی‌سازی اقتصاد از موضوعاتی است که باید اجرایی شود و همان طور که می‌دانید مردمی‌سازی اقتصاد جدای از خصوصی‌سازی است.

مخفی با اشاره به اینکه در حوزه تولید و اقتصاد باید مردم را وارد کار کرد تا مشکلات این حوزه نیز برطرف شود، گفت: هر جا مردم حضور داشتند دستاورد بزرگی برای کشور نیز از همان ناحیه حاصل شده است‌.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با همراهی مردم با وجود ۴۵ سال تحریم‌های سخت دشمن که هشت سال آن نیز در جنگ سپری شد، بر اساس شاخص‌های جهانی رتبه‌های خوبی را کسب کرده، افزود: موفقیت در حوزه اقتصاد نیز با همراهی مردم شدنی است.

کد خبر 729739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.