جلسه نهایی لیست شورای ائتلاف تا انتهای هفته برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف فرایندی را که از ۱۴۰۰ نفر آغاز کرد، امروز به ۹۰ نفر رساند و باید به ۳۰ نفر لیست برسیم که این کار نیز تا سه روز آینده در شورای انتخاب انجام می‌شود.

امیرابراهیم رسولی در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همه اشخاصی که در حوزه رسانه کار می‌کنند این روزها تلاش کنند این تبیین را انجام دهند که اگر می‌خواهیم تغییری اتفاق بیفتد راه آن انتخاب است و به غیر از شرکت در انتخابات برای حل مشکلات راه دیگری وجود ندارد.

وی افزود: حتی اگر نقدی داریم و فکر می‌کنیم مجلس گذشته مجلس خوبی نبوده است، تنها راه این است که برای تغییر این فضا تلاش کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف ادامه داد: اگر منتقد هستیم افراد متخصص‌تر و کارآمدتری را به مجلس بفرستیم و مردم مطمئن باشند با شرکت نکردن در انتخابات افراد بهتری وارد مجلس نمی‌شوند.

رسولی در خصوص وضعیت شورای ائتلاف تصریح کرد: شورای ائتلاف فرایندی را که از ۱۴۰۰ نفر آغاز کرد، امروز به ۹۰ نفر رساند و باید به ۳۰ نفر لیست برسیم که این کار نیز تا سه روز آینده در شورای انتخاب انجام می‌شود.

وی در مورد لیست نهایی شورای ائتلاف گفت: تا انتهای هفته جلسه نهایی برای لیست برگزار می‌شود.

کد خبر 729731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    بایدبه افراد اقتصادی که فعالیت تجاری و بازرگانی داشتن از هرطیفی رای داد تا مجلس بتونه گامی بلند در جهت بهبود اقتصادبرداره