کنترل مصرف انرژی با توسعه فناوری‌ها و تجهیزات تولید و صنعت

استاندار البرز با بیان اینکه گره‌گشایی از مسیر تولید، صنعت و تجارت را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: یکی از عواملی که به مدیریت مصرف انرژی در واحدها کمک می‌کند، به‌روزرسانی فناوری‌ها و تجهیزات تولید و صنعت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی بعدازظهر امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: یکی از مطالبات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در حوزه تأمین گاز است که به‌تازگی و به دلیل حادثه اخیر با افزایش ناترازی مواجه بودیم.

وی افزود: برای این منظور به همراهی بیشتری از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی نیاز داریم تا از این برهه عبور کنیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که به مدیریت مصرف انرژی در واحدها کمک می‌کند، به‌روزرسانی فناوری‌ها و تجهیزات تولید و صنعت است.

عبداللهی اضافه کرد: با اراده ویژه‌ای به دنبال حل مشکلات و مسائل فعالان اقتصادی در استان هستیم، چراکه چرخ‌های اقتصاد کشور به واسطه پویایی این بخش به حرکت درمی‌آید.

وی تاکید کرد: تولید و صنعت در کشور با چالش‌های متعددی مواجه است و صاحبان صنایع، جهادگونه و میهن‌پرستانه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند تا برقرار باشند.

استاندار البرز تصریح کرد: موضوعات استانی را با همراهی مدیران بخش‌های مختلف حل و فصل می‌کنیم و مسائل کلان را از طریق مسئولان ملی مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

عبداللهی با اشاره به انتخابات پیش رو و تأکیدات مستمر مقام معظم رهبری در این راستا، گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، نماد وحدت و انسجام در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی اخیر خود از خواص خواستند که به میدان بیایند و بر این باور هستم تک‌تک افرادی که در جامعه جایگاه و احترام ویژه دارند، خواص محسوب می‌شوند.

استاندار البرز گفت: گلایه‌ها و کاستی‌ها وجود دارد، اما هیچ‌کدام از ما با آرمان‌هایی که برای آن جان و خون داده‌ایم، مخالفتی نداریم و می‌دانیم که اگر میدان را خالی کنیم، دشمن رخنه خواهد کرد.

عبداللهی افزود: باید دست در دست هم دهیم و ایران کوچک را به عنوان نمادی از همگرایی و اتحاد مردم کشور در انتخابات پیش رو به جهانیان معرفی کنیم.

کد خبر 729726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.