تداوم انقلاب با حضور پررنگ دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات

سرپرست آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی که حق رای ندارند والدین خود را به حضور در انتخابات تشویق کنند، گفت: تداوم انقلاب با حضور همیشگی دانش‌آموزان به‌ویژه حضور دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات است، تضمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، عبدالله حبیبی امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در همایش یاوران انقلاب با حضور ۲۵۰۰ دانش‌آموزان خوزستانی در مجتمع ورزشی آموزگار اهواز اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی امروز در همایشی با حضور ۲۵۰۰ دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی، مهارت‌هایی که به این دانش‌آموزان آموزش داده است را به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: تداوم انقلاب با حضور همیشگی دانش‌آموزان در صحنه تضمین خواهد شد که مصداق بارز آن، حضور دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات است و دانش‌آموزانی که حق رأی ندارند نیز والدین خود را به حضور پای صندوق‌ها تشویق می‌کنند؛ تضمین انقلاب را به عهده این نسل جوان خواهیم سپرد.

سرپرست آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ضرورت حضور دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات تاکید کرد: امیدواریم تداوم انقلاب با حضور پررنگ دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات تضمین شود و بتوان انتخاباتی پرشور را با حضور دانش‌آموزان رأی اولی رقم زد.

حبیبی با اشاره به فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی خوزستان، گفت: سازمان دانش‌آموزی نهادی فعال، پویا، تأثیرگذار و مهم است.

کد خبر 729713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.