انتخابات پرشور امنیت کشور را تضمین می‌کند

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور گفت: انتخابات پرشور امنیت کشور را تضمین می‌کند و ما به‌عنوان تأمین‌کنندگان نظم و امنیت کشور وظیفه داریم برای هرچه باشکوه‌تر شدن آن نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد شرفی در هشتمین جلسه قرارگاه راهبردی انتخابات که در ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: نایب امام زمان (عج)، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مشارکت در انتخابات و ترغیب دیگران برای حضور پای صندوق‌های رأی را به همگان توصیه داشته‌اند، اما این توصیه برای ما که سرباز ایشان بودن را برای خود افتخار می‌دانیم، یک فرمان مقدس است که تمام هم و غم خود را برای اجرای صحیح و کامل آن صرف خواهیم کرد.

وی با تاکید بر دغدغه‌ها و دستورات مؤکد فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص انتخابات آتی، اقدامات انتظامی کشور را در راستای خرسندسازی و امیدآفرینی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بین سازمان‌های دیگر اقدامات ما کم‌نظیر بوده است، اما ما قانع نیستیم زیرا در برهه زمانی حساسی قرار داریم و باید تمام تلاش خود را برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند معطوف کنیم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده انتظامی کشور با بیان اینکه شرط لازم برای حصول موفقیت در تمام مأموریت‌ها به‌ویژه مأموریت خطیر انتخابات، اتحاد و همدلی است، تصریح کرد: هم‌افزایی خوبی ایجاد شده است و باید با سرعت بیشتری به این توفیقات ادامه دهیم و با بصیرت و موقعیت‌شناسی خود، مؤثرترین اقدامات را در دستور کار داشته باشیم.

وی با تاکید بر اقدام به‌موقع ادامه داد: اگر اقدامات در زمان خود انجام نشود، تأثیرگذار نخواهد بود، پس باید حداکثر استفاده را از زمان موجود داشته باشیم، می‌خواهیم امنیت ملت ایران را تأمین و دشمنان را مأیوس کنیم و حرف اول را در عرصه‌های بین‌المللی بزنیم؛ راه‌حل رسیدن به تمام این اهداف مقدس، انتخابات باشکوه است.

سردار شرفی ضمن قدردانی ویژه از رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: همه افراد باید با انگیزه و اراده کار کنند تا یازدهم اسفند حماسه‌ای بزرگ و دشمن‌شکن خلق شود.

کد خبر 729689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.