نباید شاهد تاریکی معابر و میادین شهری قزوین باشیم

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: قزوین شهری تاریک است و در شهری که مسئولان آن داعیه گردشگری دارند، نباید شاهد تاریکی معابر و میادین باشیم.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار توجه مسئولان استانی نسبت به روشنایی شهر قزوین شد و اظهار کرد: شهر قزوین شهری تاریک است و در شهری که مسئولان آن داعیه گردشگری دارند، نباید شاهد تاریکی معابر و میادین شهری باشیم.

وی بر لزوم توجه روشنایی معابر و میادین شهری تأکید کرد و افزود: ضرورت دارد تا در نشستی تعاملی با اداره برق نسبت به حل این مشکل اقدام شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، مالی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین اقدامات سازمان زیباسازی را پیشانی و به نوعی آبروی شهر دانست و خاطرنشان کرد: باید ردیف‌های اعتباری این سازمان با تخصیص ۱۰۰ درصدی مصوب شود.

چگینی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از اقدامات فرهنگی نیز توسط سازمان زیباسازی انجام می‌شود و عملکرد بسیار خوبی در حوزه وظایف و تکالیف خود دارد بر این اساس ضرورت دارد تا از لحاظ بودجه‌ای نگاه ویژه‌ای به این سازمان صورت گیرد.

وی ادامه داد: بودجه پیشنهادی شهرداری برای این سازمان که باعث افزایش روحیه نشاط و شادابی در شهروندان می‌شود، ۳۵ میلیارد تومان است که پیشنهاد می‌شود مبلغ نهایی بودجه این سازمان به دو برابر افزایش و به ۷۰ میلیارد تومان برسد.

کد خبر 729667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.