رفع مشکل قطعی آب ۱۲ روستای بخش «هندمینی» شهرستان بدره ایلام

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مشکل قطعی آب ۱۲ روستای بخش «هندمینی» شهرستان بدره رفع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز ناصری اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران خط انتقال آب ۲۵۰ میلی‌متری چشمه به تصفیه‌خانه آب دربند تخریب و آب ۱۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر قطع شد.

وی با تاکید بر اینکه بر اثر شدت سیل، راه دسترسی تصفیه خانه دربند بخش هندمینی نیز تخریب شده بود، افزود: از همان ساعات اولیه پس از اتفاق، اکیپ عملیاتی و تیم‌های امدادی و واکنش سریع شرکت وارد عمل شدند.

مدیرعامل آبفای استان ایلام تصریح کرد: تیم‌های مذکور از طریق پیاده روی در مسیر کوهستانی به سرچشمه و محل تصفیه‌خانه آب رسیدند و با اجرای دو خط لوله ۱۱۰ آب را به تصفیه‌خانه متصل کردند.

ناصری با قدردانی از همکاری اداره راه و شهرسازی به دلیل باز کردن راه دسترسی این تصفیه‌خانه اضافه کرد: شکستگی در شهرک ولی‌عصر بدره تعمیر شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این حادثه یک اتفاق معمولی بود، اما به دلیل بارش باران در چند روز گذشته و حین اجرای عملیات ترمیم، این امر موجب تأخیر در پایان عملیات شد که با تلاش مجموعه همکاران زحمتکش امور بدره، این مشکل ساعت ۲۱ شب گذشته رفع و آب شرب شهرک دوباره وصل شد.

مدیرعامل آبفای استان در پایان ضمن تقدیر از سرپرست و همکاران امور آب و فاضلاب بدره، از صبوری مردم روستاهای بخش هندمینی که در طول مدت قطع جریان آب، همراه و همکار آبفای استان بودند، تشکر کرد.

کد خبر 729665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.