بهره‌برداری از پارکینگ طالقانی اهواز تا پایان سال جاری

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: تلاش می‌شود که بخشی از از پارکینگ طالقانی که چند سال از عملیات اجرایی آن می‌گذرد تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مهدی مرادحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: زمانی که پروژه‌ای در شهر تعریف می‌شود، استعلامات لازم از سازمان‌های خدمات‌رسان گرفته می‌شود اما هنگام اجرای پروژه با مواردی روبه‌رو می‌شویم که پیش‌بینی نشده است، این موارد در زمینه جابه‌جایی‌هایی همچون کابل‌های برق است که در پروژه تقاطع شهید کجباف شاهد آن هستیم.

وی افزود: شهرداری اهواز تمام تلاش خود را با افزایش تیم‌های خدماتی و عملیاتی به کار خواهد بست تا تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف (چهارشیر) تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و زیباسازی و فضای سبز آن نیز انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری اهواز این است که سطح صفر این تقاطع به صورت فعلی ساماندهی شود، وضعیت سابق میدان چهارشیر با وجود مسیرهایی که احداث شده تغییری نکرده است، شیرهای آن در محل خود قرار دارد و فضای پیرامون این شیرها به نحوی ساماندهی‌می شود که مردم پس از سال‌ها بتوانند از فضا و منظره ویژه آن بهره‌مند شوند.

مرادحسینی اضافه کرد: پروژه تقاطع میدان جمهوری با وجود اینکه مشکلاتی بر سر راه آن ایجاد شد با تأخیر فعال شده است، اما این نوید را می‌دهیم که در صورت رفع مشکلات و تأمین منابع مالی این پروژه تا تیر سال آینده به پایان برسد.

وی تصریح کرد: شهرداری هیچ‌گونه تاسیساتی زیر زمین ندارد که نیازمند حفاری باشد، اگر حفاری صورت گرفته است یا تاسیساتی وجود دارد مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان است، به طور اصولی چنانچه روی آسفالتی حفاری صورت نگیرد می‌توان تا ۳۰ سال از آن استفاده کرد، با این حال شهرداری اهواز از ابتدای سال تاکنون، یک میلیون و ۸۳۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت انجام داده علاوه بر آن با تلاشی که در حال انجام است تا پایان سال اتفاقات خوبی در این زمینه رخ می‌دهد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: پارکینگ طالقانی که سال‌ها از عملیات اجرای آن می‌گذرد نیز مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد و تا پایان سال حداقل چند طبقه از آن به بهره‌برداری می‌رسد تا در ایام نوروز شهروندان و مسافران نوروزی از آن استفاده کنند.

کد خبر 729650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.