تعداد کاندیداهای استان بوشهر به ۱۵۹ نفر افزایش یافت

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با درخواست پنج متقاضی تغییر حوزه انتخابیه موافقت کرد تا تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در استان به ۱۵۹ نفر افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خلیل رضایی اظهار کرد: چهار نفر داوطلب متقاضی تغییر حوزه انتخابیه به این استان و یک داوطلب نیز خواستار حضور در خارج از استان بود که هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات با درخواست این افراد موافقت کرده است.

وی افزود: تاکنون دو نفر از تأیید صلاحیت شده‌ها با مکاتبه رسمی، از داوطلبی در این دوره از انتخابات انصراف داده‌اند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: چهار هزار و ۲۰۰ ناظر فعال در این استان به عنوان نمایندگان شورای نگهبان آموزش‌های لازم را فرا گرفته و استان بوشهر آماده برگزاری انتخابات است.

رضایی ادامه داد: بر اساس قانون، شورای نگهبان در همه مراحل وظیفه نظارت بر انتخابات و مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی را دارد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در روز ۱۱ اسفند، تاکید: مهلت فعالیت تبلیغات انتخاباتی از هشت روز قبل از روز اخذ رأی یعنی سوم اسفند تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رأی تعیین شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: داوطلبان و ستادهای تبلیغاتی انتخاباتی فقط مجاز به استفاده از پیام رسان‌های اجتماعی مجاز بوده و استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است.

رضایی گفت: داوطلبان و هواداران آنها فضای اخلاقی را در شبکه‌های اجتماعی مراعات و از زدن تهمت، افترا و الفاظ ناشایست پرهیز کنند.

کد خبر 729646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.