تاکید شهردار بروجرد بر حفظ آراستگی سیما و منظر شهری

شهردار بروجرد گفت: با توجه به فرارسیدن ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نامزدهای انتخاباتی به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری، از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، خودداری کنند.

یحیی عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لرستان، اظهار کرد: حفظ آراستگی سیما و منظر شهری وظیفه عموم شهروندان است، از این رو با توجه به اینکه در آستانه سال ١۴٠٣ هستیم و خادمان شما در شهرداری با تمام توان سعی در حفظ آراستگی و زیبایی سطح شهر و المان‌های شهری دارند و برهم زدن نظم شهری موجب از بین رفتن تلاش‌های این نهاد خدمات‌رسان می‌شود.

وی افزود: از نامزدهای انتخابات و حامیان نامزدهای انتخابات درخواست داریم حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از آلودگی بصری را به‌عنوان اولین گام وظیفه خود بدانند و از نصب هرگونه بنر، عکس، پوستر و موارد دیگر در محل‌های غیرمجاز و ایجاد آشفتگی تبلیغاتی و آلودگی بصری جلوگیری کنند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: متأسفانه در انتخابات گذشته دیده شده است که طرفداران بعضی از نامزدهای انتخابات، پوسترهایی را در مکان‌های عمومی و خصوصی نصب می‌کنند که با اخلاق انتخاباتی و قوانین سازگاری ندارد.

عیدی، با دعوت آحاد مردم جهت شرکت در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح، تصریح کرد: همشهریان فهیم بروجرد می‌دانند که افرادی که جهت معرفی خود قوانین را رعایت نمی‌کنند و با نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوارهای شهر باعث مخدوش شدن چهره شهر می‌شوند، نمی‌توانند به عنوان نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی عملکرد مثبتی داشته باشند.

کد خبر 729630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.