کاندیداها و هوادارانشان به فکر زیبایی شهر باشند/ تعیین محل تبلیغات نامزدها در شهر اردبیل

شهردار اردبیل از تعیین مکان‌های مشخص در نقاط پر رفت و آمد شهر برای نصب تبلیغات نامزدهای انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری عصر امروز _دوشنبه سی ام بهمن_ در جلسه توجیهی ستادهای تبلیغاتی داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولان استانی برگزار شد اظهار کرد: در راستای جلوگیری از آشفتگی بصری در سطح شهر طی ایام تبلغیات انتخاباتی، محل‌هایی در نقاط پر رفت و آمد توسط شهرداری جهت نصب پوسترها و عکس‌های انتخاباتی، نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مشخص شده است.

وی از تشکیل کمیته امحا شهرداری اردبیل برای کنترل تبلیغات ستادهای انتخاباتی خبر داد و افزود: کمیته امحا شهرداری اردبیل جهت مراقبت از اموال عمومی شهر تشکیل و در ۱۰۰ نقطه شهر اردبیل مکان مخصوص برای تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری تعیین شده است و تا ۳ روز آینده محل‌های تبلیغات کاندیدهای مجلس شورای اسلامی توسط شهرداری نیز مشخص می‌شود.

شهردار اردبیل ادامه داد: از کاندیداهای محترم و هواداران آن‌ها انتظار داریم طبق اعلام اندازه بنر از سوی فرمانداری نسبت به تعیین اندازه بنر و نصب در مکان‌های مشخص شده اقدام کنند و از نصب بنرهای خارج از اندازه قانونی در ارتفاع خودداری کنند.

صفری با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی در انجام انتخابات پایبنده قانون باشند، بیان کرد: تبلیغات در محل‌های غیر مجاز علاوه بر ورود خسارت به افراد و منع قانونی، توسط کمیته‌های امحا جمع‌آوری شده و همچنین شهرداری نسبت به شکایت به مراجع قضائی اقدام خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ اموال عمومی شهر وظیفه همگانی است ادامه داد: از مسئولین ستادهای انتخاباتی خواستاریم از استفاده اسپری در معابر شهری به شدت خودداری کنند.

شهردار اردبیل گفت: بعضی خیابان‌ها و معابر شهری برای برپایی ستادهای انتخاباتی طبق مصوبه شورای ترافیک شهرستان ممنوع است و کاندیداها حتماً قبل از برپایی ستاد با عوامل شورای ترافیک شهرستان هماهنگ کنند.

کد خبر 729579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.