بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به حوزه تعلیم و تربیت در استان اردبیل

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: توجه به تعلیم و تربیت به‌ویژه در حوزه نوجوانان و جوانان لازم و از اهمیت ویژه برخوردار بوده و باید تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به حوزه تعلیم و تربیت بسیج شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضوان باقلاچی عصر امروز _دوشنبه سی‌ا م بهمن_ در نشست کارگروه فعالان تربیتی استان اظهار کرد: وجود برخی آسیب‌های اجتماعی در بین نوجوانان، جوانان و دانش‌آموزان، زنگ خطری برای حوزه تربیتی است.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم در راستای تمرکز بر امور تربیتی، افزود: در حوزه تربیتی باید مطالبه‌ها به‌صورت متقابل از مردم و مسؤولان باشد و همه حوزه‌ها در این راستا باید با آموزش‌وپرورش و دستگاه‌های تربیتی همکاری داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل اظهار کرد: اگر شخصیت‌ها یا دستگاه خاصی در حوزه تربیتی فعالیت کند، باید همه دستگاه‌های دیگر نیز برای انجام برنامه‌های تربیتی، خود را در کنار آن دستگاه و یا شخصیت قرار دهند.

باقلاچی با تأکید بر همکاری دستگاه‌ها با آموزش و پرورش به‌عنوان دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: لازم است با همکاری آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی، اولویت‌های تربیتی احصا و برنامه‌ریزی‌ها برای ورود به آن انجام شود.

وی تصریح کرد: وجود هرگونه آسیب نشانه برخی بی‌توجهی‌ها در گذشته بوده و لازم است برنامه مناسب برای رفع و یا کاهش آن آسیب‌ها تدوین شود.

کد خبر 729545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.