روابط عمومی‌ها با انتشار عملکرد، افراد را به شرکت در انتخابات تشویق کنند

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: تلاش لازم جهت جلب رضایت و اعتماد مردم توسط روابط عمومی‌ها از طریق انتشار عملکرد در فضای مجازی و رسانه‌ای و ایجاد بستر گفتگوی مسئولان با مردم و رسانه‌ها جهت تشویق افراد مردد به شرکت در انتخابات انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبداله افرازه شهاوند امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: با توجه به قانون جدید انتخابات این دوره جهت تبلیغات نامزدها سالن‌ها و امکانات عمومی دستگاه‌ها در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و بر اساس اطلاعیه‌های مربوطه برنامه‌ریزی لازم برای این فرایند انجام شده است.

وی افزود: چهار مؤلفه انتخابات (مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت) بر یکدیگر تأثیرات متقابل دارند. از میان این ۴ مؤلفه عنصر مشارکت مهمترین مؤلفه انتخابات است. ارزش واقعی انتخابات به حضور پرشور مردم در صحنه و مشارکت گسترده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: از همه احزاب و جریان‌های سیاسی قانونی و همه اقشار و اقوام در صحنه رقابت حضور دارند و در ایام انتخابات گروه‌های اصلاح طلب، اعتدالی، اصولگرا و … لیست نامزدهای مورد حمایت خود را منتشر خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی و قانونی در کنار همه کسانی که جامعه مخاطبین دارند مسئولیت تشویق مردم به حضور در انتخابات را دارند. در این راستا تهیه محتوای جذاب، مختصر و جامع جهت تبیین خدمات صورت گرفته توسط دستگاه‌ها در دستورکار روابط عمومی‌ها باشد.

افرازه شهاوند تصریح کرد: مردم انتظارات به حقی از ما دارند که ممکن است بخشی از آن انجام نشده باشد که در این خصوص باید دلایل ذکر شود و وعده مشخص و صادقی برای آن مشخص شده و حتی‌الامکان اقناع صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: تلاش لازم جهت جلب رضایت و اعتماد مردم توسط روابط عمومی‌ها از طریق انتشار عملکرد در فضای مجازی و رسانه‌ای و ایجاد بستر گفتگوی مسئولان با مردم و رسانه‌ها جهت تشویق افراد مردد به شرکت در انتخابات انجام شود.

وی با بیان اینکه انتخابات در سرنوشت همه ما چه کسانی که رأی می‌دهند و چه کسانی که رأی نمی‌دهند تأثیرگذار است افزود: روابط عمومی‌ها زبان گویای مردم هستند و در انتخابات که در حال حاضر مهمترین موضوع کشور است رسالت ویژه‌ای دارند.

کد خبر 729540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.