محمودآباد میزبان دومین طنزواره استانی «میرما» شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد گفت: دومین طنزواره استانی «میرما» به میزبانی این شهرستان از هجدهم تا بیستم اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمد محمدی امروز دوشنبه _سی‌ام بهمن_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین طنزواره استانی «میرما» به میزبانی این شهرستان از هجدهم تا بیستم اسفند سال‌جاری اظهار کرد: این طنزواره در دو بخش نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی در هفته پایانی اسفند به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال موضوع آثار طنزواره چالش‌ها و آسیب‌های فضای مجازی و نیز چالش‌های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد در قالب نمایش‌های صحنه‌ای و استندآپ کمدی به صورت رقابتی است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با بیان اینکه طنزواره میرما، ویترین طنزپردازان استان مازندران است، گفت: هنرمندان می‌توانند هر ساله تولیدات آثار فاخر نمایش‌های کمدی خود را در آن به نمایش بگذارند و از دل این رویداد می‌توان شاهد بروز و کشف استعدادهای جدید در این عرصه باشیم.

محمدی با اشاره به اینکه در این دو سال اخیر با طراحی و اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی و هنری در گستره استانی و ملی، شهرداری و شورای اسلامی محمودآباد حامی هنر و هنرمندان شهرستان بودند، عنوان کرد: خوشبختانه خیر و برکات این حمایت‌های شهرداری نه تنها برای هنرمندان شهر، بلکه نصیب همه هنرمندان استان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و حمایت از هنرمندان و طنزپردازان استان برنامه‌ریزی و به اجرا در می‌آید، خاطرنشان کرد: عضو شورای سیاست‌گذاری طنزواره میرما در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آتی بتوان این رویداد را در عرصه ملی برگزار کرد و این رویداد را به برند هنری در سطح استان و شهرستان محمودآباد تبدیل کنیم.

کد خبر 729515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.