شهدا مشتاقانه به جمهوری اسلامی رای می‌دادند

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات گفت: در زمان جنگ صندوق‌های رای به مناطق عملیاتی می‌آمدند و این شهدای والامقام مشتاقانه به اقتدار جمهوری اسلامی رای می‌دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ در آئین بازگشت پیکر ۳۴ شهید تازه تفحص شده به خاک کشور اظهار کرد: امروز ۳۴ شهید اربعین حسینی وارد خاک کشور شدند و مردم شریف خوزستان میزبان این شهدای قهرمان هستند.

وی افزود: شهیدان جان خویش را تقدیم امنیت، آسایش و آرامش ملت بزرگ ایران اسلامی کردند و از افتخارآفرینان نظام اسلامی هستند، به شرافت خانواده‌های شهدا و ملت بزرگ ایران اسلامی درود می‌فرستیم که در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل متجاوزین بعثی ایستادند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خاطرنشان کرد: امروز همه گروه‌های مردمی برای استقبال از بزرگ‌مردانی آمده‌اند که روزها و شب‌ها در انتظار بازگشت آن‌ها به کشور بودیم، زمانی که امام خمینی (ره) فرمان مقاومت دادند، این جوانمردان به میدان مقابله با دشمن آمدند.

سردار شاهوارپور با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات عنوان کرد: در زمان جنگ صندوق‌های رأی به مناطق عملیاتی می‌آمدند و این شهدای والامقام مشتاقانه به اقتدار جمهوری اسلامی رأی می‌دادند، چراکه پشتوانه نظام جمهوری اسلامی رأی مردم و این پیام شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر پیام‌های شهدا حفظ دین و ترویج ارزش‌های دینی است، گفت: حضور راهیان نور از سراسر کشور برای زیارت مرقد شهدا در خوزستان نشان دهنده‌ این است که راه نورانی شهدا ادامه دارد و ترویج فرهنگ شهادت به معنای تلاش برای حفظ ارزش‌های دینی و استقلال و عزت کشور است.

کد خبر 729458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.