مشکلات حقوقی پروژه ۱۶۰ واحدی چهارباغ بررسی شد

معضلات حقوقی پروژه ۱۶۰ واحدی شهرستان چهارباغ در استان البرز، طی نشستی با حضور معاونان استانداری البرز و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، پیش از ظهر امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ نشستی با هدف بررسی مسائل و مشکلات حقوقی پروژه ۱۶۰ واحدی چهارباغ در طرح نهضت ملی مسکن که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال پیگیری است، برگزار شد.

طی این نشست تخصصی که به ریاست سیدامیر فتاحیان، سرپرست دفتر فنی و امور عمرانی استانداری برگزار شد، ابعاد مختلف اجرای بحث مورد پایش قرار گرفت.

علاوه بر بررسی معضل حقوقی میان اداره کل بنیاد مسکن و بیمه تأمین اجتماعی استان، موضوع عقد تفاهم‌نامه سه‌جانبه تأمین مالی طرح نهضت ملی مسکن با دستگاه‌های خدمات‌رسان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و مقرر شد در آینده‌ای نزدیک این مهم مورد توجه دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد و عملیات اجرایی پروژه‌ها با جدیت بیشتری در دستور کار باشد.

این کارگروه در راستای تاکید استاندار البرز به صورت تخصصی هر هفته روزهای دوشنبه برگزار می‌شود تا بتواند با رصد مسائل و مشکلات نسبت به تحقق سهم استان البرز در حوزه نهضت ملی مسکن اقدام کند.

کد خبر 729443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.