ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری در بدنه فاز پنجم عمار یاسر در شهر قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: بدنه‌سازی پروژه فاز پنجم عمار یاسر به شهروندان واگذار شده است و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در بدنه این پروژه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، علی رمضانی امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ در جلسه هم‌اندیشی شهردار قم با خیران منتخب استان قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شهر قم در حوزه خدمات فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به رشد شدید قیمت‌ها و شرایط اقتصادی برای توسعه زیرساخت‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم، افزود: اولویت در توسعه شهر قم استفاده از مشارکت عمومی مردم و سرمایه‌گذاری است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته مجلس نیز قانونی در این راستا تصویب کرد، عنوان کرد: در مجموعه شهرداری قم نیز حدود ۲۰ پروژه را در این قالب دنبال می‌کنیم که عمده آن‌ها در بلوار پیامبر اعظم (ص) است.

رمضانی اضافه کرد: قرارداد ساخت موزه، کتابخانه بین‌المللی، هتل، مسکن و پروژه‌های فرهنگی ملی و بین‌المللی در مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر از طریق مشارکت در حال انجام است، تاکید کرد: بدنه‌سازی فاز پنجم عمار یاسر و ساماندهی میدان مطهری با استفاده از صندوق مشارکت‌های مردمی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به اینکه اقدامات عام‌المنفعه بسیاری در شهر قم وجود دارد که خیران می‌توانند در آن کمک کنند، افزود: ساخت سرویس‌های بهداشتی، مساجد و فرهنگ‌سراها از جمله این اقدامات است.

کد خبر 729437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.