برگزاری جشن نیکوکاری در ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار استان فارس

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: جشن نیکوکاری در سال‌ جاری در ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار شامل ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرتضی موصلی امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ اظهار کرد: هر سال مردم نیکوکار استان فارس با مشارکت در آئین حسنه جشن نیکوکاری از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری و کمک‌های خود را اهدا می‌کنند.

وی افزود: در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور از ابتدای اسفند آغاز می‌شود و تا بیست‌ودوم اسفند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خاطرنشان کرد: در ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار امداد، مراکز نیکوکاری، درگاه‌های اینترنتی و هشت هزار مدرسه استان فارس جشن عید همدلی برگزار می‌شود.

موصلی ادامه داد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تعداد ۴۰۰ هزار پاکت با کد QR ، کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی اختصاصی هر شهرستان تهیه و در مدارس توزیع شده است که کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم نیک‌اندیش استان فارس علاوه بر پایگاه‌های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیرحضوری همچون پرداخت از طریق تلفن همراه و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۱ کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

کد خبر 729402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.