حقوق و مزایای پرسنل آرامستان‌های شهرداری ارومیه متناسب با شهرداری‌های کشور شود

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید حق و حقوق و مزایای پرسنل آرامستان شهرداری همچون سایر شهرداری‌های کشور متناسب با زحمات و سختی‌های کار آن‌ها باشد، چرا که هیچ‌یک از تصمیم‌گیران در رابطه با مزایای این پرسنل حتی قادر به فعالیت پنج دقیقه‌ای در شغل آن‌ها نیستند.

حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه عملکرد سازمان‌های خدمات شهری، ویترین خدمات‌دهی شهرداری به شهروندان است، اظهار کرد: بیشترین و اساسی‌ترین خدمات‌دهی در شهر در حوزه خدماتی و عمرانی بر عهده سازمان‌های سیما و منظر شهری، پسماند و سازمان عمران است و در بودجه ۱۴۰۳ باید نگاه ویژه‌ای به این سازمان‌ها داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از وضعیت نامطلوب پارک‌های سطح شهر افزود: طی سال‌های گذشته هزینه‌هایی برای احداث نمازخانه‌های داخل پارک‌های سطح شهر انجام گرفت، اما از لحاظ نگهداری و نظافت رسیدگی نشده و درِ آن‌ها همیشه بسته بوده و بلا استفاده مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با بیان اینکه نگهداری سرویس‌های بهداشتی واقع در پارک‌ها نامطلوب است، گفت: آب‌خوری‌های پارک‌ها و سطح شهر از لحاظ نگهداری و نظافت قابل قبول نیست و سازمان متولی باید برای رفع مشکلات اهتمام ویژه و فوری داشته باشد.

خلیل‌پور با انتقاد از وضعیت بصری و زیبایی شهر ارومیه عنوان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری علاوه بر اینکه در چند سال اخیر نتوانسته است اقدامات ملموسی در زیباسازی شهر انجام دهد از تعمیر و نگهداری المان‌ها و آب‌نماهای موجود در سطح شهر و پارک‌ها هم غافل مانده است.

وی با انتقاد شدید از وضعیت خیابان مشاهیر واقع در پارک ائللر باغی ادامه داد: با توجه به اینکه تندیس‌های خیابان مشاهیر با مصوبات شورای اسلامی شهر در سال‌های گذشته نصب و به بهره‌برداری رسیده است، اما نتوانسته‌ایم با نصب کتیبه‌هایی زندگی‌نامه شخصیت‌های بزرگی همچون صفی‌الدین اورموی، محدث اورموی، فخرالاسلام و دیگر مشاهیر را که بخشی از هویت این شهر هستند، به جوانان و نوجوانان این شهر بشناسانیم.

خلیل‌پور تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۳، توجه به رنگ‌آمیزی، تنظیف شهر، زیباسازی و ترمیم نرده‌های واقع در بلوارهای سطح شهر به‌ویژه در مناطق پرتردد در دستور کار قرار گیرد.

وی با انتقاد از تنگ‌نظری برخی مسئولان در اعطای مزایا برای همکاران سازمان آرامستان تصریح کرد: باید حق و حقوق و مزایای پرسنل آرامستان شهرداری همچون سایر شهرداری‌های کشور متناسب با زحمات و سختی‌های کار آن‌ها باشد، چرا که هیچ‌یک از تصمیم‌گیران در رابطه با مزایای این پرسنل حتی قادر به فعالیت پنج دقیقه‌ای در شغل آن‌ها نیستند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به ضرورت تأمین تجهیزات مکانیزه برخی فعالیت‌ها در سازمان آرامستان‌های شهرداری یادآور شد: این سازمان باید در نظافت محیطی باغ رضوان و در فضاسازی‌های باغ رضوان و استفاده از تصاویر شهدا به ویژه شهدایی که چند شهید از یک خانواده هستند، اهتمام داشته باشد.

کد خبر 729387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.