تجهیز پایانه‌های مسافربری اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از تجهیز پایانه‌های مسافربری اصفهان در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: اصلاح هندسی پارکینگ خودروی سواری در پایانه صفه و افزایش ظرفیت ۶۰ دستگاه خودرو در پارکینگ آن از جمله این اقدامات است.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پایانه‌های مسافربری اصفهان به‌عنوان مبادی اصلی مسافرت نوروزی محسوب می‌شود، اظهار کرد: پایانه‌های مسافربری یکی از مراکز مهم حمل‌ونقل جاده‌ای است، بنابراین با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال این مراکز باید متناسب با نیازهای مسافران نوروزی تجهیز و ساماندهی شود.

وی افزود: در همین راستا علاوه بر برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی در تمام پایانه‌های شهر اصفهان متناسب با ماه مبارک رمضان، اقدامات عمرانی و ساماندهی نیز در این پایانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نصب چراغ‌های کم مصرف روی سکوهای مسافربری در پایانه‌های جی و زاینده‌رود، نصب تجهیز روشنایی برکه تفریحی و بازسازی مجموعه خدماتی و کارواش، نصب استند دوچرخه، بازسازی و ترمیم دیوار مشترک پارکینگ شکوه، لکه‌گیری و ترمیم ترانشه آسفالت در پایانه کاوه، تجهیز استراحتگاه رانندگان پایانه‌های زاینده‌رود و جی، بازسازی مهمانسرای جی و محوطه آن، تعمیرات دوره‌ای خط سه مرکز معاینه فنی پایانه جی و نیز راه‌اندازی مرکز تست گاز سی‌ان‌جی و موتورسیکلت در مجاورت مرکز معاینه فنی جی از جمله این فعالیت‌ها است.

تجهیز پایانه‌های مسافربری اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳/ افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها در «صفه»

توکلی ادامه داد: اصلاح هندسی پارکینگ خودروی سواری در پایانه صفه و افزایش ظرفیت ۶۰ دستگاه خودرو در پارکینگ آن، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت و تجهیز هتل همام پایانه صفه از دیگر اقدامات ساماندهی در مجموعه پایانه صفه بوده است.

وی یکی از اقدامات مهم و ضروری پایانه‌های اصفهان را بازسازی و تجهیز فاز دوم سرویس‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی تمام این سرویس بهداشتی در پایانه‌های مسافربری کاوه، صفه، زاینده‌رود، جی تعمیر و تجهیز شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اضافه کرد: نصب چراغ‌های ترافیکی هشدار دهنده برای بالا بردن ضریب ایمنی و افزایش دید رانندگان ناوگان در خروجی و ورودی پایانه کاوه، تعمیرات کلی هواساز، اجرا و نصب ظرفیت شمار پارکینگ‌های عمومی پایانه کاوه و صفه از دیگر اقدامات عمرانی در پایانه‌های اصفهان بوده است.

تجهیز پایانه‌های مسافربری اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳/ افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها در «صفه»

مدیر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اضافه کرد: بازسازی استراحتگاه رانندگان شهرکرد و اختصاص مکان جدید برای استراحت رانندگان شهرهای ایذه و اهواز در پایانه زاینده‌رود از جمله دیگر تحولات پایان سال این مجموعه بوده است.

توکلی اضافه کرد: زیباسازی، نورپردازی تجهیز مبلمان، رنگ‌آمیزی و کاشت گل و گیاه محوطه پایانه‌ها از جمله اقدامات در تمام پایانه‌های مسافربری اصفهان است.

کد خبر 729384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.