تعاونی‌ها نیروهای پیشران و تسهیلگر جامعه هستند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز محرومیت‌زدایی را از اهداف دولت مردمی سیزدهم در قرارگاه جهادی وزارت کشور دانست و گفت: تعاونی‌ها، نیروهای پیشران و تسهیلگر جامعه هستند که نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، فرشاد قدوسی صبح امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ با بیان اینکه در آئین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور تعاونی‌های روستایی، کشاورزی، تولیدکنندگان، بانوان کارآفرین، نظام صنفی و خبرگان کشاورزی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی، خدمات زیربنایی زیادی در سطح روستاها انجام شده که منجر به رعایت عدالت اجتماعی و بهره‌مندی آحاد جامعه از خدمات مختلف شده است.

وی افزود: به موازات خدمات صورت گرفته از سوی دولتمردان، روستاییان نیز به عنوان فعالان نظام اقتصاد روستایی کشور همچنان پای آرمان‌های والای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران دولت موظف است به روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار نیز خدمات مختلف زیربنایی ارائه دهد و در سطح استان البرز حتی به روستاهای کمتر از این میزان نیز خدمات ارائه شده است.

قدوسی از افتتاح ۷۸۰ طرح و پروژه روستایی در سطح استان خبر داد و گفت: به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۷۸۰ طرح و پروژه عمرانی در روستاهای استان به بهره‌برداری رسید که بیانگر عزم جدی دولت مردمی برای ارائه خدمات بهینه به مردم به‌ویژه روستاییان است.

به گزارش ایمنا، این نشست هم اکنون در سالن شهدای دولت استانداری در حال برگزاری بوده و مقرر است از ۱۳ تعاونی برتر استان تجلیل به عمل آید.

کد خبر 729380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.