جشن تکلیف سیاسی بیش از ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشن تکلیف سیاسی بیش از ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی استان در قالب طرح شهیدان رای اولی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان «شهیده زهرا هوشمند پناه و شهیده فاطمه نظری» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی در نشست تخصصی با مدیران مدارس دانش‌آموزان رأی اولی شهر کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها حکومتی در تاریخ ایران است که حتی یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان نداد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ما عزت، اقتدار و آبرو داده است و باید این استقلال و آزادی را قدر دانست.

وی با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز، با اشاره به اینکه مسیر اقتدار کشور از مدرسه‌ها می‌گذرد و دانش‌آموزان رأی اولی اقتدار و آینده را تضمین خواهند کرد، افزود: مشارکت در انتخابات نشان از اقتدار کشور در جهان دارد و نقش‌آفرینی ایران در منطقه و دنیا انکارناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه معلمان امانت‌داران بزرگی هستند، گفت: معلمان دو امانت بزرگ دارند که نخست فرزندان مردم و دوم رأی مردم است، چراکه بیش از ۷۰ درصد از مجریان انتخابات، معلمان هستند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات سال جاری دشمن را مأیوس می‌کند، بیان کرد: دشمن در طول انقلاب اسلامی بارها مأیوس شده است و ما نیز باید تلاش کنیم بر این یاس دشمن بیفزاییم.

رضایی با اشاره به وجود بیش از ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی در استان کرمان گفت: جشن تکلیف سیاسی برای تمام این دانش‌آموزان با محوریت ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود و مراسم نمادین روز چهارشنبه دوم اسفند با حضور بیش از ۱۵۰۰ دانش‌آموز در دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیر برپا خواهد شد.

کد خبر 729358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.