اجرای برنامه‌های اعیاد شعبانیه در ۵۰ مسجد استان همدان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از اجرای برنامه‌های اعیاد شعبانیه در ۵۰ مسجد استان خبر و گفت: این جشن‌ها که از سیزدهم رجب آغاز شده است، تا نیمه شعبان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی از تأسیس ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در استان همدان بیش از ۷۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در حال فعالیت است و سال جاری سه هزار فعالیت قرآنی در این کانون‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تأسیس ۷۰ کانون جدید، سهمیه سال جاری استان همدان است که تاکنون ۴۰ کانون تأسیس شده است، افزود: ۳۰ کانون دیگر تا پایان سال جاری با عنوان کانون تخصصی بانوان تأسیس خواهد شد.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان ادامه داد: این کانون‌ها درباره مسائل مربوط به جمعیت و فرزندآوری، سبک زندگی اسلامی و مباحث خانواده فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام عزیزی تاکید کرد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر هر مسجد یک پایگاه قرآنی، پیگیر اجرای این امر مهم در مساجد استان هستیم.

وی اضافه کرد: بهمن سال جاری به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۵ عنوان برنامه در ۴۵ مسجد آغاز شد و تا پایان سال در مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه خواهیم داشت.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان از اجرای برنامه‌های اعیاد شعبانیه در ۵۰ مسجد استان خبر داد و گفت: این جشن‌ها که از سیزدهم رجب آغاز شده است، تا نیمه شعبان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام عزیزی از طرح توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد خبر داد و افزود: این طرح هفته دوم اسفند مصادف با سالروز تأسیس کانون‌های مساجد همراه با تجلیل از منتخبان به پایان می‌رسد.

کد خبر 729351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.