آخر هفته بارانی برای کرمانشاه/ دمای هوا افزایش می‌یابد

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه از عبور موج ناپایدار طی جمعه و شنبه خبر داد و گفت: دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته، به آرامی روندی رو به افزایش خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند عصر امروز _یکشنبه، بیست و نهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امواجی کوتاه و کم رطوبت، از امروز تا ظهر چهارشنبه، جو منطقه را تحت تأثیر داشته علاوه بر افزایش ابر، در بعضی ساعات بارش‌هایی نیز غالباً به شکل پراکنده، بخصوص برای نیمه غربی و نواحی شمالی استان در پی خواهند داشت.

وی افزود: بارش‌ها، ممکن است در مناطق سردسیر به صورت رگبار برف نیز مشاهده شود.

سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی این مدت، شرایط برای تشکیل مه، به‌ویژه در اوایل روز و در مناطق سرد و معتدل، فراهم است.

وی ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه بارشی برای سطح استان کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود، اما در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده، با عبور موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش‌های پراکنده‌ای بویژه در نیمه غربی استان خواهیم بود.

زورآوند خاطرنشان کرد: متوسط دمای هوا که تا روز سه شنبه تغییرات چشمگیری نخواهد داشت؛ از روز چهارشنبه تا پایان هفته، به آرامی روندی رو به افزایش خواهد داشت.

کد خبر 729330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.