ارتش جمهوری اسلامی در منطقه منسجم و قدرتمند است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: امروز کشور ما دارای یک ارتش منسجم و قدرتمند در منطقه است و تمام کشورها به این موضوع اذعان دارند که ایران در این چند دهه اخیر قدرت و بازدارندگی زیادی پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، امیر سرتیپ معصومی در پنجمین همایش یاد یاران و آئین تجلیل و تکریم بازنشستگان و اعضای وابسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق که به میزبانی پدافند هوایی شمال شرق در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: امروزه دشمنان ایران اسلامی به قدرت بازدارندگی ارتش در این چند دهه اخیر اذعان دارند و ارتش ما ارتشی قدرتمند در منطقه است که بخش عمده آن مرهون تلاش‌های بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش است.

وی افزود: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ما شاهد بسیاری از مستشاران بودیم که انقلاب اسلامی ایران را دیدند و با توجه به ماهیت ارتش در آن دوران، تفکرشان تجهیزات محور بودن بود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه اذعان کرد: پیشکسوتان ارتش با ایثار و فداکاری خود به تمام دنیا ثابت کردند که محاسبات آنان بر روی کاغذ انجام می‌شود و در عمل چیز دیگری است.

معصومی با تاکید بر اینکه اگر امروز در تمام عرصه‌ها مثل تولید و تجهیزات بومی، موفقیت‌هایی کسب شده به واسطه زحمات درایت و برآوردهای پیشکسوتان و بازنشستگان عزیز بوده است بیان کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های فرماندهان ارشد ارتش که در رأس نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، ارتقا سطح روحیه و معیشت پیشکسوتان و وابستگانی است که سالیان متمادی را در ارتش سپری کرده اند.

وی به مناسبت نیمه شعبان گفت: ماه شعبان مزین به نام آقا امام زمان (عج) است که این روز به نام سربازان گمنام حضرت ولیعصر (عج) نامگذاری شده است و سربازانی که در گمنامی خدمات زیادی را برای امنیت و آسایش ما انجام می‌دهند و هیچ گاه شناخته نمی‌شوند و بخش عمده‌ای از امنیت پایدار سطح کشور و منطقه، مرهون سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

امیر سرتیپ معصومی خاطر نشان کرد: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح امروز آشکار و مشخص شده است و امروز با توجه به تحولاتی که در کشور همسایه ما افغانستان به وقوع پیوست، برادران ما در نیروی زمینی قهرمان ارتش، در حال انسداد مرزها بوده و به صورت ۲۴ ساعته در حال رشادت و از خود گذشتگی هستند.

وی بیان کرد: نیروی پدافند هوایی با ایجاد یک چتر امنیتی و یک فضای امن در آسمان آسمان کشور ایران، یکی از امن ترین آسمان‌های منطقه غرب آسیا شناخته شده است.

امیر معصومی افزود: نیروی پدافند در کنار مردم و ادامه دهنده راه پیشکسوتان است و همچنین در نیروی هوایی نیز دوشادوش پرسنل پدافند، خلبانان ما با رشادت و با قدرت برای تحکیم واژه‌های امنیتی و اقدامات ایجاد کننده امنیت به صورت ۲۴ ساعته در کنار شما هستند.

وی ادامه داد: نیروی دریایی راهبردی ما کیلومترها و مایل‌ها خارج از فضای سرزمینی در حال مأموریت هستند و موفقیت‌های امروز کشور ما به واسطه همتا سازی پیشکسوتان در طول خدمت آنان است.

امیر معصومی در پایان بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات، تصریح کرد: توصیه مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات شرکت پر شور مردم بوده تا یک خط بطلان بر یاوه گویی‌های دشمن انجام باشد.

در پایان این مراسم از کلیه بازنشستگان حاضر در مراسم با اهدا هدیه و لوح تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 729255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.