شئونات ماه مبارک رمضان در ایام نوروز رعایت شود

فرماندار کنگاور با بیان اینکه باید از ظرفیت نوروز برای معرفی و توسعه شهرستان استفاده کرد، بر لزوم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ایرج صادقی امروز _یکشنبه بیست و نهم بهمن _ در جلسه دومین جلسه ساماندهی و ارتقا خدمات سفر شهرستان کنگاور، اظهار کرد: برای استقبال از ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید و عید نوروز باید با هم افزایی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی ویژه داشته باشیم.

وی افزود: جنس نوروز تحول است؛ بنابراین باید برنامه‌های ما هم تحولی باشد هنر ما این است که نوروز و ماه مبارک رمضان را تلفیق کنیم و شیرین‌ترین نوروز را داشته باشیم و تصویری شکل گیرد که ماه مبارک رمضان نوروز امسال را شیرین‌تر کند.

فرماندار کنگاور خاطرنشان کرد: مهمان نوازی، مهربانی و رفتار خوب و مردم داری کنگاوری‌ها باید در کاسب و پلیس و عوامل ذیربط در سفرهای نوروزی غالب و مشخص باشد در عین حال اینکه هر بخش باید وظیفه قانونی خود را اجرا کند.

صادقی با اشاره به پیشینه تاریخی و مذهبی غنی شهرستان کنگاور به عنوان شهر تمدن و تدین، تصریح کرد: سالهاست کهن شهر کنگاور با قدمت تاریخی و مذهبی مورد توجه گردشگران و هم‌وطنان است که امسال تلاش می‌کنیم برنامه‌های متفاوتی اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه باید با همدلی و انسجام در سطح شهرستان برای رفع نیاز مسافرین نوروزی تلاش شود، تاکید کرد: اماکن رفاهی دارای شرایط مناسب و زیرساخت‌های لازم جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار کنگاور گفت: برای ارج نهادن به جایگاه نماز و نمازگزار، اماکن رفاهی بین‌راهی باید مکان مناسبی را برای این منظور و خدمات دهی به نمازگزاران در نظر بگیرند.

کد خبر 729235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.