پیش‌بینی بورس فردا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

برآورد می‌شود بازار فردا کمی متعادل‌تر شود شاید روند نزولی متوقف شود اما احتمال رشدهای پر قدرت نیز وجود ندارد، احتمال رشد سه  تا پنج  هزار واحدی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار امروز کمی مثبت شد، اما نمی‌توان به صورت قطعی گفت که بازار برخواهد گشت از اخبار مهم بازار می‌توان به لغو الزام ارسال سفارش فروش توسط بازارگردان‌ها تا اطلاع ثانوی اشاره کرد.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از لغو الزام ارسال سفارش فروش توسط بازارگردان‌ها تا اطلاع ثانوی خبر داد، قادر معصومی خانقاه، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ارسال سفارش فروش توسط بازارگردان‌ها که تا پیش از این الزامی بود، با توجه به شرایط بازار سرمایه تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

همچنین رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که نرخ سود ۳۰ درصد اوراق، تهدیدی جدی برای محیط کسب و کار است، آنطور که وی گفته است این نرخ سبب «بالا رفتن هزینه تسهیلات از شبکه بانکی»، «افزایش قیمت مواد اولیه با توجه نوسانات ارزی»، «نیاز به افزایش سرمایه در گردش»، «افزایش قیمت تمام شده و افزایش بی‌رویه قیمت محصولات و گرانی» خواهد شد.

برآورد می‌شود بازار فردا کمی متعادل‌تر شود شاید روند نزولی متوقف شود اما احتمال رشدهای پر قدرت نیز وجود ندارد. احتمال رشد سه تا پنج هزار واحدی را خواهیم داشت.

کد خبر 729234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.