ساماندهی و بهسازی معابر منطقه ۴ اراک

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک گفت: ساماندهی معابر شهری با اجرای پروژه های متعدد عمرانی از جمله آسفالت، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و آماده‌سازی فضای شهری ویژه سال جدید، در حال انجام است.

عباس فضلعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی از ساماندهی معابر سطح منطقه با اجرای بیش از ۴۷۰ تن آسفالت در چند روز اخیر خبر داد و اظهار کرد: عملیات آسفالت، سنگ فرش و جدول‌گذاری معابر منطقه با هدف بهسازی و ارتقا کیفیت معابر و تسهیل در تردد شهروندان، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و آماده سازی فضای شهری ویژه سال جدید، در حال انجام است.

وی افزود: در راستای آماده سازی هرچه بهتر فضای شهری و ساماندهی معابر، ۳۱۷ تن آسفالت در معبر جدیدالاحداث ولی آباد و همچنین ۱۷۰ تن دیگر در خیابان‌های جهانگیری و ۳۰ متری میقان پخش و توزیع شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک خاطرنشان کرد: ارتقای سطح کیفی معابر شهری یکی از عوامل مؤثر در کیفیت زندگی شهروندان و یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

فضلعلی تصریح کرد: در خصوص اجرای مجدد سنگ فرش پیاده رو خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل تقاطع ملت تا تقاطع شهید اسرافیلی، ۲۰۰ مترمربع از سنگ فرش‌های آسیب دیده و شکسته جمع‌آوری و نسبت به زیرسازی و اصلاح برای نصب مجدد سنگ فرش با خط بریل، مسیر مذکور اقدام شده است.

وی از اجرای عملیات جدول‌گذاری در شهرک قائم و خیابان‌های متری میقان و مولوی غربی به عنوان یکی دیگر از اقدامات عمرانی و خدماتی منطقه، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و آماده سازی فضای شهری خبر داد.

کد خبر 729219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.