پایان پروژه کندروی شمالی بزرگراه آزادگان تهران زودتر از موعد

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بزرگراه آزادگان معبر ویژه‌ای است، گفت: اقدامات اصلاحی خوبی در این معبر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سیدمحمد آقامیری امروز- یکشنبه بیست و نهم بهمن‌- در دویست و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته کندروی شمالی بزرگراه آزادگان به طول ۳.۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: این بزرگراه تنها معبر داخل شهری است که حجم بارگذاری ترافیکی بالایی دارد و در هیچ نقطه‌ای از کشور، چنین معبری وجود ندارد که این میزان ترافیک را داشته باشد.

وی افزود: به دلیل دسترسی از معابر مختلف به سمت این بزرگراه، بزرگراه آزادگان معبر ویژه‌ای است؛ بنابراین شهرداری امور ویژه‌ای در این بزرگراه انجام دهد تا نواقص رفع شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در فضای سبز و ایجاد رفیوژهای این بزرگراه هم باید ترمیم صورت گیرد، اضافه کرد: با توجه به اقدامات اصلاحی طرحی که برای ۲۴ ماه پیش‌بینی شده بود طی ۲۰ ماه به نتیجه رسید که اقدام ارزشمندی است.

آقامیری با اشاره به تقدیر از بانوان انقلابی در صحن شورا گفت: از پیشینه فعالیت‌های این بانوان هیچ سخنی به میان نیامد و از ساده‌زیستی و دلبستگی این افراد به انقلاب سخنی گفته نشد.

وی افزود: در دوره‌ای که ارزش زن را در حد یک کالای تجاری پایین می‌آورند باید به این بانوان توجه ویژه شود.

کد خبر 729182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.