بازارهای محلی میوه مطابق اهداف اصلی خود فعالیت کنند/ ضرورت ارائه خدمات با تخفیف

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات با تخفیف بازارهای محلی میوه و تره‌بار به شهروندان گفت: بازارهای محلی میوه مطابق اهداف اصلی خود فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در صدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکر خود اظهار کرد: امروز مدال طلای یخ‌نوردی جهان و نقره رنکینگ جهان بر سینه محمدرضا صفدریان نشست که افتخاری برای کشور، استان و نیروهای آتش نشانی اصفهان به‌شمار می‌رود.

وی با تاکید بر توجه به جوانان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی افزود: مدیریت شهری باید در این حوزه توجه ویژه داشته باشد، در همین راستا پیگیری صورت گرفت تا از روز جوان تا نیمه شعبان، همه خدمات شرکت توسعه سیاحتی سپاهان با ۵۰ درصد تخفیف ارائه شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ایجاد بازارهای روز و ارائه خدمات میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر تاکیداتی داشتیم، بازدیدهایی نیز صورت دادیم، مشخص شد هدفی که برای خدمت به مردم با هدف عدم ضربه به اقتصاد بازار فروشندگان محلی داشتیم عملی نشده است. زیرا در کنار آن بازار اقلام دیگری نیز به فروش می‌رسد، در حالی که بنا بود این بازارها بازار روز میوه باشد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون تنوع کالاها زیاد است و تفاوت قیمتی وجود ندارد، در حالی که این خدمات باید از میدان تا رسیدن به دست مردم با تخفیف ویژه صورت می‌گرفت.

کد خبر 729163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.